Tuesday, August 18, 2009

اخباراستقلال

رحيم پور : با اين همه اشكال در جوانب فوتبال ، از استقلال نبايد انتقاد شود

رحيم پور : با اين همه اشكال در جوانب فوتبال ، از استقلال نبايد انتقاد شود


سيامك رحيم پور در مورد تساوي برابر مقاومت عنوان كرد: واقعيت اين است كه ما هم از اين تساوي راضي نيستيم. استقلال در دو هفته اول يك برد و يك مساوي كسب كرده است اما فصل گذشته در 6 هفته اول اين تيم نتيجه نگرفت و حتي به داماش گيلان بازي را واگذار كرد.
وي ادامه داد: در ديدار برگشت فصل قبل هم استقلال 4 گل از مقاومت دريافت كرد اما ما با اين تيم مساوي كرديم بنابراين اين حجم انتقاد از استقلال در حال حاضر برايم سوال برانگيز است. ضمن اين كه در ديدار با مقاومت زمان بازي كه ساعت 17 بود از توان فني تيم ما كم كرد.
مربي تيم استقلال تصريح كرد: البته اگر مصاحبه‌هاي غلامحسين پيرواني در گذشته را مرور كنيد ايشان هم به كم بودن عرض زمين ورزشگاه ايراد گرفته‌اند. در چنين زميني با دفاع چهار نفره و شعاع حركتي محدود مي‌توان به راحتي مساوي گرفت و حتي در ضد حمله هم شايد بتوان به گل رسيد. بازيكنان استقلال هم روز شنبه از سفت بودن زمين هم گلايه داشتند و اين سفتي به شكلي بود كه پاي بازيكنان ما تاول زد.
وي ادامه داد: شايد برخي اين حرف‌ها را توجيه قلمداد كنند اما واقعيت اين است كه پس از يك دهه فوتبال ما بايد به فكر افزايش كيفيت باشد و خود را با فوتبال روز دنيا مقايسه كند.

No comments:

Post a Comment