Saturday, September 26, 2009

چهره‌هاي دور

جنيفر كانلي
بازيگر فعال سيما كه در انيميشن «9» به جاي يكي از كاراكترهاي كارتوني قصه فيلم صحبت مي‌كند، دوازدهم دسامبر سال 1970 در شهر نيويورك به دنيا آمد. پدرش يك مهندس بود و يكي از دوستان خانوادگي‌شان مدير آگهي‌هاي تبليغاتي بود. همين دوست خانوادگي بود كه وقتي جنيفر 10 ساله شد، به والدين او پيشنهاد كرد وي را راهي دنياي هنر و نمايش كنند.

جنيفر كوچولو با كمك اين دوست خانوادگي در تعدادي آگهي تلويزيوني و مجله‌اي ظاهر شد. حضور وي در آگهي‌هاي تبليغاتي تلويزيوني باعث توجه مديران توليد سينما شد و وي براي بازي در فيلم حماسي و كلاسيك «روزي روزگاري آمريكا »(1984)‌ به سرجيو ليونه معرفي شد. ليونه به دنبال دختر كوچكي بود كه نقش كوتاهي در فيلمش بازي كند و بسياري از كساني را كه نامزد ايفاي اين نقش بودند، رد كرده بود. با وجود بازي در كارهاي هنري، كانلي به تحصيل خود ادامه داد و تا دانشگاه هم درس خواند. اولين نقش مهم و جدي او در مجموعه تلويزيوني انگليسي «افسانه‌هاي پيش‌بيني نشده» در سال 1984 است. اما اولين فيلم سينمايي خود به نام «پديده» را سال 1985 بازي كرد. اين فيلم ترسناك را استاد سينماي چاقوكشي داريو آرجنتو كارگرداني كرد. در همين سال‌ها در كلاس‌هاي تئاتر ظاهر شده و به آموزش بازيگري مي‌پردازد. چند تن از اساتيد مطرح دنياي تئاتر، از جمله معلم‌هاي درس بازيگري وي بودند. براي بازي در چند آگهي تلويزيوني به ژاپن مي‌رود. به يادگيري دو زبان ايتاليايي و فرانسوي مي‌پردازد و مي‌تواند آنها را خيلي خوب صحبت كند. علاقه زيادي به ورزش دارد و چند بار هم در رشته‌هاي مورد علاقه‌اش مدال طلا كسب كرده است.

كوهنوردي يكي از ورزش‌هاي مورد علاقه‌اش است و كتاب‌هاي فلسفي را با علاقه تمام مطالعه مي‌كند. زندگي هاليوودي را دوست ندارد و مي‌گويد هيچ وقت وسوسه نشده تا يك ستاره‌ هاليوودي باشد. اواخر دهه هشتاد در چند فيلم سينمايي ظاهر مي‌شود كه موفقيت خوبي در گيشه نمايش كسب مي‌كنند. از اين فيلم‌هاي موفق مي‌توان به «بعضي دخترها» و «اتويلي» اشاره كرد. هيچ وقت تلاش نكرد تا يك بازيگر جنجالي باشد و با اين وجود، هنوز يكي از چهره‌هاي مطرح روز سينماست. از فيلم‌هاي موفق او مي‌توان به اينها اشاره كرد: «ذهن زيبا»، «پولاك»، «ركوئيم براي يك رويا»، «دراك سيتي»، «قدم زدني با مردگان»، «الماس خونين»، «روزي كه زمين از حركت ايستاد»، «قلب مركبي»،‌ «هالك»، «آب سياه» و «بچه‌هاي كوچولو.»


گمشدگان و كليد اسرار در راه ايراني شدن

گمشدگان مردانه

بازار سريال‌هاي خارجي حسابي داغ است. سريال‌هاي پرطرفدار خارجي به شكل دي وي دي با عبور از مرزهاي ايران دوبله و يا زيرنويس مي‌شوند و به دست مردم مي‌رسند. اكنون مردم ايران و علاقه‌مندان سريال‌هاي روز خارجي به راحتي مي‌توانند سريال‌هاي مورد علاقه خود را از بازار قاچاق تهيه كنند. اين سريال‌ها معمولا به شكل زيرزميني زيرنويس مي‌شوند و در روي زمين فروخته مي‌شوند. يكي از اين سريال‌هاي پرطرفدار كه ايرانيان و بخصوص جوانان را شيفته خود كرده است سريال لاست است كه با عنوان «گمشدگان» ترجمه شده است.

هفته گذشته خبر آمد كه يكي از موسسات وابسته به شبكه رسمي نمايش خانگي تصميم دارد اين سريال را دوبله كرده و در فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي عرضه كند! همه آنهايي كه اين سريال را ديده‌اند مي‌دانند كه سريال گمشدگان قابل پخش از تلويزيون نيست و اگر قرار باشد به طور رسمي وارد شبكه نمايش خانگي شود بايد تمام شخصيت‌هاي زن اين سريال حذف شوند چون با پوشش و روابطي كه دارند اصلا قابل نمايش نيستند و اگر زنان از اين سريال حذف شوند چيزي از قصه گمشدگان باقي نمي‌ماند چون زنان در اين سريال پاي اصلي درام و اتفاقاتي هستند كه لاست را ديدني كرده‌اند. حالا معلوم نيست با كدام نظر كارشناسي شده موسسه‌اي كه زيرنظر يك نهاد دولتي كار مي‌كند تصميم گرفته است اين سريال را دوبله كرده و با حذف‌هاي اساسي آن را به بازار عرضه كند!؟

البته هفته‌هاي گذشته خبرهاي جالب ديگري هم در رابطه با سريال لاست منتشر شد كه يكي از آنها اين بود كه قرار است يك گروه ايراني سريالي ايراني بر اساس داستان و شخصيت‌هاي سريال لاست بسازد، به تعبيري قرار است گمشدگان ايراني هم ساخته شود. جالب اينجاست كه نوع تفكر شخصيت‌هاي اين سريال و روابط آنها اصلا با نوع تفكر ايراني جماعت جور در نمي‌آيد كه ايراني‌ها خواسته باشند خودشان دست به كار شوند و سريالي مشابه بسازند. از طرفي براي ساخت سريالي مانند گمشدگان امكانات و خلاقيت زيادي لازم است كه از شواهد چنين برمي‌آيد كه اين امكانات فعلا در كشور ما موجود نيست. البته بايد به ايرانياني كه هوس ساخت گمشدگان ايراني را دارند اين نكته را هم يادآوري كرد وقتي كه سريالي خوب و كاملش موجود است لازم نيست دست چندمش هم ساخته شود، در كنار همه اينها بد نيست اشاره‌اي هم داشته باشيم به سريالي كه بهمن ماه سال گذشته از شبكه تهران پخش شد و نويسنده و كارگردان آن بدون اين‌كه اشاره‌اي به سريال لاست داشته باشد بخش‌هايي از اين سريال را كپي‌برداري و يا به اصطلاح ايراني كرد و نشان مردم داد كه در همان زمان واكنش بسياري از مردم و منتقدان را در پي داشت.

سريال تركي كليد اسرار يكي از سريال‌هايي است كه چندين سال است از شبكه‌هاي مختلف تلويزيون به نمايش درمي‌آيد و مخاطبان خاص خود را هم دارد. نويسندگان و كارگردانان ايراني كه پي به علاقه مردم به اين سريال برده‌اند تصميم دارند كه شبيه سريال كليد اسرار را بسازند! با خواندن اين اخبار اين شائبه به وجود مي‌آيد كه نكند خداي نكرده كفگير درام‌نويسان ايراني در يافتن سوژه به‌‌‌ته‌‌‌ديگ خورده كه دست به دامان سريال‌هاي خارجي شده‌اند و مي‌خواهند بر قامت آنها لباس ايراني بدوزند...


نقش‌هاي ماندگار


شخصيت‌هاي فيلم‌هاي خوب، همچون انسان‌هاي واقعي زنده‌اند و اگر در فيلمنامه به اقتضاي داستان، زندگي‌شان خاتمه يابد، در دنياي اذهان، ناميرا و ابدي‌اند. نقش‌هاي ماندگاري كه به «تاريخ» مي‌پيوندند:


«هري»‌در‌«داشتن‌و‌نداشتن»1

هري مورگان، يك لنج‌دار به ظاهر بي‌رغبت به جبهه‌گيري‌هاي سياسي موجود در كشورش است. سرش به كار خودش گرم است و انگيزه‌اي براي به خطر انداختن موقعيتش با وارد‌‌شدن به كارهاي سياسي ندارد، اما با اين حال مي‌بينيم كه او قلباً مخالف با جريان سياسي حاكم است و اين مخالفت را در قالب گوشه و كنايه‌اش به افسري كه او را مورد بازخواست قرار داده نشان مي‌دهد.

هري شجاع است. «دوبورسا»ي انقلابي در جايي صريحا به اين ويژگي شخصيتي هري اشاره مي‌كند. اگر ايستادن هري در مقابل «جانسون» را آنجا كه به خاطر «ادي» او را تهديد مي‌كند مصداق شجاعتش ندانيم، بي‌باكي‌اش در افشاي هويت خود و جانسون در جواب «پل كلر» مفتش را به هيچ عنوان نمي‌توانيم منكر شويم: «اسم اون جانسونه و من مورگان. در هتل ماركيز زندگي مي‌كنيم. كافيه؟» و در ادامه هم مي‌بينيم كه همين شجاعت هري است كه او را در به سرانجام رساندن ماموريت سياسي هموطنانش ياري مي‌دهد. شجاعت هري با مخالفت دروني‌اش نسبت به جريانات حاكم روز، دست به دست هم مي‌دهند تا او در كار بازجو وقتي با سوالات پي‌درپي‌اش «مري» را تحت فشار قرار داده دخالت كند و اينچنين براي نخستين بار مخالفت باطني‌اش را با جريان سياسي حاكم آشكار كند: «هري (به مري:) مجبور نيستي جواب بدي/ بازجو (به هري:) خفه شو/ هري (به مري:) جواب نده/ بازجو: گفتم خفه شو/ هري (به بازجو:) ادامه بده منو بزن/ بازجو: بسه ناخدا، اين كه دعوا نيست. فقط مي‌خواهيم ته و توي اين قضيه رو در بياريم/ هري: با كتك و توهين به مردم؟ براتون متاسفم.»

رابطه هري با مري رابطه بخصوصي است. هري اصولاً توجهي به جنس زن ندارد و علاقه‌اش به مري از عجايب شخصيت اوست! با اين همه او آنقدر بيچاره مري نشده كه ثبات شخصيت مثال زدني‌اش را از دست بدهد و خودش را گم كند، بلكه اين مري است كه مطابق ميل هري تغيير مي‌كند تا بتواند لياقت عشق او را داشته باشد.

از ديگر ويژگي‌هاي شخصيتي هري، مناعت طبع اوست. او هم به لحاظ مادي و هم فكري مستقل است و مغرور. غرور به معناي مثبت كلمه. حتي وقتي طرف حسابش دختري مثل «مري» باشد: «مري: تو فكر مي‌كني من همه‌ش دروغ مي‌گم نه؟ خب سي دلار ناقابل هم هست. البته براي اجاره قايق يا هر وسيله ديگه‌اي كافي نيست اما براي شنيدن پاسخ «نه» كافيه و البته اگه بخواي برش داري/ هري: متأسفم اسليم، تو دختر خوبي هستي، اما من.../ مري: چيزي از كسي نمي‌خواي نه؟ هري: درسته» و به دنبال همين استقلال و آزادي شخصيتي است كه هري تصميم مي‌گيرد علناً وارد سياست شود و بدون هيچ چشمداشت مادي و معنوي، داوطلبانه به جرگه مبارزان آزاديخواه كشورش بپيوندد.

پانوشت

1- محصول 1944 آمريكا، كارگردان: هوارد هاكس، بازيگران: همفري بوگارت، لورن باكال


Friday, September 25, 2009

تیتراغازین سریال دلنوازان باصدای علی لهراسبی


استاراکادمی

برای این پست تیتراغازین سریال دلنوازان راباصدای علی لهراسبی قرارداده ام وامیدوارم که ازشنیدن ان لذت ببرید




تصاویری ازبازیگران سریال دلنوازان





سریال دلنوازان...ازشنبه هرروزبروی شبکه سه


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


دلنوازان سریال جدید شبكه سه سیما است که ازشنبه هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شودد

جهان و شكوه خواهر و برادری هستند كه سالیان سال در یك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می كنند آنها جهت امرار معاش چند وقتی است كه یك آژانس هواپیمایی افتتاح كرده اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در سریال دلنوازان است

حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان است،وی ساخت سریال های ترانه مادری و روز های خاکستری را در کارنامه خود دارد

کار شروع تولید این سریال از سی ام بهمن ماه 1387 آغاز شده و پس از 6 ماه در پایان مرداد ماه 88 به پایان رسیده است.

مدت این سریال 1500 دقیقه است که در در 50 قسمت 30 دقیقهای از شبکه 3 سیما پخش می شود.

سریال دلنوازان در قالب داستانی ساخته شده و مخاطبان آن همه گروه های سنی می باشند.

در این سریال بازیگرانی همچون ساوش خیرابی و عبدالرضا اكبری ایفای نقش میکنند.

تیتراژ زیبای این سریال را نیز علی لهراسبی خوانده است.


عوامل تولید سریال دلنوازان عبارتند از :

كارگردان: حسین سهیلی زاده

نویسنده :سعید جلالی علیرضا كاظمی پور

منشی صحنه آتوسا شاه سیاه:

مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی

بازیگر ان:فریده صابری عبدالرضا اكبری شاهرخ استخری سمانه پاكدل فریبا كوثری سحر قریشی حدیث میرامینی محمد حاتمی سیاوش خیرابی پرویز فلاحی پور

برنامه ریز :مجتبی خادم زاده

تهیه كننده :ایرج محمدی مهران مهام

تدوین :امین عابدی

دستیار كارگردان :سیدعلی مرعشی امیر سلیمانی

طراح گریم/چهره پرداز: مهری شیرازی

طراح صحنه: آنیتا جواهرچی

عكاس: شكوفه هاشمیان

صدابردار :مهدی آزادی


تصاویرجدیدوبسیارزیبائی ازخانم هیفاء وهبی


نانسی عجرم...دوترانه جدیدضبط وبه البوم جدیدش اضافه نمود


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


ازسوی دفتراقای محمدالنادی اهنگ سازجوان مصری بیانیه ای به این مضمون منتشرشدکه خانم نانسی عجرم هنرمندمحبوب لبنانی به تازه گی کارضبط وانضمام دوترانه جدیدازساخته های اقای محمدالنادی به البوم جدیدش رابه اتمام رسانده است
براین اساس ترانه های جایه اقلکو و ایه اللی جرالی ازاشعاراقای امیرطعمیه وبه اهنگ سازی اقای محمدالنادی وباتنظیم اقای طارق مدکوراماده انضمام به البوم جدیدخانم نانسی عجرم گشته است
این منبع درادمه اورده است که خانم نانسی عجرم درصددتصویربرداری ویدئویی ازاین دوترانه می باشد


هیفاء وهبی...درصدرجدول زیباترین هنرمندان عرب


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


دریک نظرسنجی هنری که ازسوی گروهی ازمجلات هنری کشورلبنان درمیان ده تن ازبرجسته ترین کارشناسان عرصه هنروموسیقی عربی به میان امد؛خانم هیفاء وهبی به عنوان زیباترین چهره هنری عرب شناخته شد.دراین نظرسنجی که به صورت کاملاتصادفی وبدون اعلام اسامی هنرمندان صورت گرفت افرادذیل شرکت داشتند
نتالي فضل الله کارشناس ارایشگری ، نضال بشراوي کارشناس ارایشگری، شانتال سرور مجری برنامه های هنری، بسام نعمة طراح،بسام فتوح ارایش گرچهره های معروف هنری، طوني نصارپزشک زیبائی، احمد قبيسي پزشک زیبائی، فيني الرومي مجری برنامه های هنری، سيمون مندلق طراح مد موی سر و ايفا عطالله کارشناس زیباشناسی
نتیجه نهائی نظرسنجی به عمل امده بشرح ذیل می باشد
اول : هيفاء وهبي -81%دوم: نانسي عجرم -57% سوم: سوزان تميم - 43% چهارم: سيرين عبد النور- 42% پنجم: اليسا - 39% ششم: نجوى كرم -35% هفتم: امل حجازي -28% هشتم : نوال الزغبي- 27%نهم : دينا حايك-22% دهم: اصالة نصري-21%ا


Thursday, September 24, 2009

تصاویرراغب علامه دربرنامه ام تی وی لبنان



رامی عیاش...باظاهری اسپانیائی درویدئوکلیپ جدیدش ظاهرمی شود


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


بعدازجدائی اقای رامی عیاش هنرمندجوان لبنانی ازشرکت صوتی وتصویری روتاناکه عمده داراسپانسری هنرمندان موسیقی رابه عهده داردوپیوستنش به شرکت میلودی؛اقای رامی عیاش درصددساخت کلیپی به نام الناس الرایقه می باشد.برای این منظورباخواننده مردمی موسیقی محلی مصریعنی اقای احمدالعدویه نیزتوافقاتی حاصل شده تااین کاربه صورت مشترک ارائه گردد.برای این ویدئومنطقه البترون لبنان درنظرگرفته شده وقراراست اقای رامی عیاش باظاهری شبیه به یک مرداسپانیائی دراین ویدئوظاهرشود



بسمه بوسیل...روزجمعه میهمان تلویزیون مراکش است


خانم بسمه بوسیل روهنوزیادتون هست؟همون دخترمراکشی که دراستاراکادمی 6درخشیدوباصداوهنرش همه طرفداران استاراکادمی 6راتااخرین مرحله انتخاب ستاره اون دوره به سمت خودش خیره کرده بود.ایشون فردا(جمعه)میهمان برنامه کومدیاشوبروی کانال ماهواره ای مرکش یک هستش.این برنامه درساعت 9.30به وقت محلی پخش می شه وقراره که دراین برنامه خانم بسمه بوسیل باظاهری جدیدبه اجرای تعدادی ازترانه های خودش بپردازه

دیاناحداد...یک دیتوی تصویری باویتنی هیوستون امریکائی می سازد


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


خانم دیاناحدادهنرمندلبنانی موسیقی عربی می گویدکه مقدمات ساخت یک دیتوی تصویری مشترک باخانم ویتنی هیوستون هنرمندمعروف امریکائی فراهم شده وبزودی این دواین کاررابه انجام می رسانند.ایشان مدعی است که این توافق باخانم هیوستون زمانی که این دوهنرمنددرجشنواره موازین مراکش حضورداشتندبه وجودامده است.خانم دیاناحدادهدفش ازانتخاب خانم هیوستون امریکائی رارساندن فرهنگ وشناساندن موسیقی عربی به گوش غربیهااعلام نموده است

هیفاء وهبی ...درافتتاحیه جام جهانی فوتبال2010افریقای جنوبی


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


یک منبع نزدیک به خانم هیفاء وهبی هنرمندجنجالی موسیقی عربی ازانتخاب ایشان ازسوی کمیته برگزارکننده مسابقات فوتبال جام جهانی 2010درافریقای جنوبی ؛جهت اجرای ترانه ای به همین مناسبت خبرداد.ظاهرااین روزهااین هنرمندلبنانی باسیلی ازدعوت نامه های گوناگون مواجه شده است.زیراچندی قبل هم ازایشان برای شرکت درمراسم بزرگداشت مایکل جکسون دعوت شده بود

Wednesday, September 23, 2009

تصاویربسیارجدیدی ازخانم رولاسعد



هیفاء وهبی...به خالدیوسف گفتم که ان صحنه راحذف کند


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی


خانم هیفاء وهبی دربرنامه المایستروکه چندی قبل بااجرای اقای نیشان به نمایش گذاشته شددرجواب سوالی که ایافیلم دکان شحاته که قبل ازازدواج اوتکمیل وبه نمایش گذاشته شده بودبرایش مشکلاتی بوجودنیاوردگفت که چرااتفاقامشکلاتی بوجوداوردوهمسرم برسریک صحنه بامن مشاجره ای داشت که درپی ان ازاقای خالدیوسف تقاضاکردم که ان صحنه راحذف نمایدامااواین کاررانپزیرفت وهمین مطلب باعث شدکه دیگرهیچ پیشنهادی راازسوی ایشان برای بازی درفیلمهایش نپذیرم والبته به شوهرم هم قول دادم که دیگراین صحنه تکرارنخواهدشد

نوال الزغبی...ازادودرخشان انگونه که دوست داشتم


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی نیوز


یکی ازمحسنات وامتیازات مراسم اشتی کنان خانم نوال الزغبی هنرمندمحبوب لبنانی وخانم نضال الاحمدیه مدیرمجله هنری الجرس این است که هنرمندمشوری بعدازچهارسال دوباره روی کاوراصلی این مجله معتبرظاهرمی شود.دراین شماره ازمجله که خودخانم نضال الاحمدیه به گفتگوبانوال الزغبی پرداخته درموردمسائل بسیاری صحبت شده است.ازجمله این مطالب می توان به علت جدائی ایشان ازشرکت روتاناوعلل عدم تمدیدقراردادباانهارانام برد.ایشان همچنین درموردطلاقش ازاقای ایلی دیب؛فرزندانش وشرکت دربرنامه المایستروصحبت نموده است.درقسمتی دیگرازاین گفتگوایشان درموردکلیپ جدیدش به نام منی عینه صحبت نموده وگفته شمامن رادراین کلیپ ازادودرخشان خواهیدیافت همانگونه که دوست دارم باشم

Tuesday, September 22, 2009

احدث الاخبار

مي الشريف وعمرو : لا يوجد عمل يجمعنا حاليا


نوال الزغبي : لن تكرّر تجربة الزواج مرّة أخرى


كليب جنات ’انا دنيته’ وصور جديدة في بانيت


نانسي في الطائرة بطريقها لحفلة ستيلا هاتيسي


نجوم الفن في حفل إفطار الصدف السنوي


دينا: لم أذهب للعمرة خوفا من أنفلونزا الخنازير


البوم الفنانة اليسا في عيد الفطر السعيد !


الفنان العراقي ماجد المهندس يهنىء بانيت بالعيد


لماذا هذا التصرف ضد مؤيدي نانسي عجرم يا نيشان ؟

تصویرزیبائی ازمراسم ازدواج نانسی عجرم


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی نیوز

دوستان تصاویربسیاززیباوجدیدی ازمراسم ازدواج خانم نانسی عجرن برایتان تهیه کرده ام که امیدوارم ازدیدن انهالذت ببرید
برای دیدن این تصاویراینجاکلیک نمائید
صور من زفاف نانسي عجرم , شاهدوا
Photos of Nancy Ajram wedding video, they saw!!


میریام فارس...این باربالحجه مغربی می خواند

اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی

خانم میریام فارس ستاره جوان ولبنانی موسیقی عربی درتازه ترین مصاحبه ای که بامجله لهاترتیب داده است اعلام نموده که کارضبط یکی ازترانه های البوم جدیدش بالحجه مغربی رابه اتمام رسانده است.وی گفته است که بنابه ارادتی که به هواداران مراکش اش وعلاقه ای که به فرهنگ واداب ورسوم مردم مراکش دارداین ترانه رابه لحجه مغربی خوانده است.وی اشاره کرده که این لحجه بسیارسخت می باشدوبرای یادگرفتن ان مدت زیادی صرف اموزش ان نموده است


[میر.jpg]

نانسی عجرم وکاظم الساهر...روزپنجشنبه درساحل شمالی مصر


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی

این روزهاکانال یک تلویزیون سراسری جمهوری مصربه تبلیغ کنسرتی می پردازدکه روزپنجشنبه هفته جاری درساحل شمالی مصربرگزارمی شود.ازقرارمعلوم میهمانان این کتسرت بزرگ کسی نیست جزاقای کاظم الساهرقیصرموسیقی عربی وخانم نانسی عجرم ستاره لبنانی موسیقی عربی
ان طوری که ازمتن تبلیغ گویاست ابتداخانم نانسی عجرم بروی سن می رودوبه اجرای بیست ترانه ازقشنگترین ترانه هایش می پردازدوبرای اختتام این برنامه اقای کاظم الساهربروی سن رفته وبیست وپنج ترانه ازجمله ترانه های قدیمی وجدیدش رابه اجراخواهدگذاشت


Monday, September 21, 2009

تصاویرجدیدی ازخانم جنات هنرمندمراکشی




احدث الاخبار

الفنانة ناتاشا ضيفة الاعلامي عماد هواري !!
استضاف الاعلامي " عماد هواري" ضمن برنامجه"بيروت بالليل" الذي يقدم من داخل " روتانا كافيه, بيروت"

قنبلة مدوية فجرتها الفنانة فلة الجزائرية في روتانا كافيه
عبر اثير دلتا روتانا استضاف الاعلامي عماد هواري سلطانة الطرب الفنانة الجزائرية فلة في روتانا

صور جديدة لهيفاء وهبي في برنامج المايسترو !
وصلت لموقع بانيت وصحيفة بانوراما مجموعة من الصور الجديدة لهيفاء وهبي في ضيافة المايسترو نيشان

الممثلة زينة تعترف بتفوق إيرادات ’مي وتامر’
اعترفت الفنانة المصرية زينة بتفوق مواطنتها مي عز الدين من حيث إيرادات الأفلام التي جمعتها بتامر

الفنانة السورية امل عرفة في برنامج عيون بيروت
استضافت السهرة ما قبل الأخيرة من "عيون بيروت" في شهر رمضان المبارك الفنانة السورية أمل عرفة ممثلة

النجمة نيكول سابا ضيفة رجا في عيد الفطر السعيد
تحل النجمة نيكول سابا مساء يوم الإثنين في عيد الفطر السعيد ضيفة على برنامج "ابيض وأسود" الذي يقدمه

الفنان عمرو دياب يقدم 'قلبه' عيدية لجمهوره الحبيب
يقدم الفنان عمرو دياب "عيدية "خاصة لعشاقه ومحبيه من خلال طرحه كليبه الثاني من ألبومه الجديد "وياه"

هل الفنانة المغربية جنات جميلة ؟ انظروا الصور
هذه بعض الصور للفنانة المغربية جنات وقد وصلت لموقع بانيت وصحيفة بانوراما .. فما رايكم , هل حقا

الفنانة حسنا المغربية تصور اغنية ’الرفيق’ بالعاصمة بيروت
تعود الفنانة حسنا المغربية إلى الساحة الفنيّة بأغنية بلهجتها الأم تحمل عنوان "الرفيق" كلمات بن

هیفاء وهبی...درجشن کوکاکولادرمصربرنامه خواهدداشت


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی
ازسوی شرکت بین المللی کوکاکولا؛خانم هیفی وهبی هنرمندلبنانی موسیقی عربی برای برگزاری جشنی درمصربرگزیده شد.برگزارکنندگان این جشن که فیفاوکوکاکولامی باشندبه ترتیب درتمام کشورهای راه یافته به مرحله نهائی جام جهانی برنامه ای مشابه برگزارخواهندکرد.دراین برنامه که درروزبست وچهارم ماه جاری میلادی درقاهره برگزارمی شودعلاوه برخانم هیفاء وهبی اقای عمرومحمددیگرهنرمندمصری موسیقی عربی نیزبه اجرای برنامه خواهدپرداخت

الیساخوری...البوم جدیدم به زودی به بازارمی اید


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی نیوز
روابط عمومی دفترخانم الیساخوری هنرمندلبنانی موسیقی هربی دربیانیه ای اعلام نموده که کارانتخاب وضبط ترانه های البوم جدیدخانم الیسابه ناممش فاکراک به اتمام رسیده واین البوم ظرف روزهای اینده به بازارروانه خواهدشد.ازسوی دیگرایشان به همراه اقای وائل کفوری دیگرهنرمندلبنانی موسیقی عربی درروزعیدفطردربیروت کنسرت مشترکی بپاخواهندکرد

Sunday, September 20, 2009

تصاویرجدیدهیفاء وهبی دربرنامه المایسترو



هیفاء وهبی...یک اشکال فنی به جنجال رسانه ای مبدل شد


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی
یک اشکال فنی دربرنامه المایستروبااجرای اقای نیشان درحال حاظرتبدیل به یک جنجال بزرگ درمیان اصحاب رسانه وهنرمندان شده است.قضیه ازاین قراراست که درروزی که خانم هیفاء وهبی هنرمندجنجالی موسیقی عربی میهمان این برنامه بود؛یک لکه کوچک بروی قسمت چپ صورت ایشان مشاهده می شد.بعدازاتمام این برنامه روزنامه های هنری لبنان شروع به گمانه زنی درمورداین لکه زدند.عده ای معتقدبودندکه این لکه ناشی ازیک عمل جراحی ناموفق بروی صورت ایشان بوده که اینگونه ظاهرشده وعده ای معتقدبودندکه این لکه ناشی ازورم مربوط به درددندان ایشان می باشدوالی اخر.تااینکه بعدازگمانه زنی های فراوان مشخص شدکه این مشکل ازشخص هیفاء وهبی نبوده ومشکل مربوط به نوریکی ازچراغهای گازی موجوددراستودیوی ضبط شبکه ال بی سی بوده که اینگونه بروی قسمتی ازصورت ایشان سایه انداخته است.حال بایددیدکه ایاهیفاء وهبی دراین موردواکنش ازخودنشان خواهددادیاخیر

راغب علامه...درکانال ام تی وی لبنان


اخبارموسیقی عربی
استاراکادمی
یک خبرفوق العاه به دوستداران اقای راغب علامه سوپراستارموسیقی عربی؛ایشان به مناسبت فرارسیدن عیدفطر؛فرداشب ساعت 8.45شب به وقت بیروت؛میهمان کانال ماهواره ای ام تی وی خواهدبود.این برنامه زیباراازدست ندهید