Friday, August 21, 2009

اخبارپرسپولیس

ايستگاهي اروپايي پروين ، كرانچار را از بحران نجات داد




ايستگاهي اروپايي پروين ، كرانچار را از بحران نجات داد




زلاتكو كرانچار پس از پيروزي 2 بر يك مقابل پاس همدان اظهار داشت: روند مسابقه بسيار خوب پيش رفت و من از بازيكنان و نتيجه راضي هستم. پرسپوليس خوب بازي كرد و روز خوبي را پشت سر گذاشت.
وي ادامه داد: همه شاهد يك بازي زيبا بودند. شكست دادن پاس در خانه‌اش براي پرسپوليس پس از 2 هفته تساوي بهترين نتيجه ممكن بود.
كرانچار با بيان اينكه پاس تيم خطرناكي است، تاكيد كرد: پس از بازي برابر استقلال اهواز به آناليز سيستم بازي پاس پرداختيم و تمرينات‌مان را بر اساس اين مسابقه برنامه‌ريزي كرديم. خوشبختانه نتيجه لازم را به دست آورديم و در همدان به پيروزي رسيديم، البته موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه با بي‌دقتي مهاجمان پرسپوليس به هدر رفت.
اين مربي كروات يادآور شد: سوشا مكاني؛ دروازه‌بان پاس همدان يكي از حرفه‌اي‌ترين دروازه‌بان‌هاي ليگ برتر است و به جرأت مي‌گويم اگر اين دروازه‌بان نبود با اختلاف بيشتري پاس را شكست مي‌داديم.
سرمربي پرسپوليس افزود: اين برد را مديون هواداران پرسپوليس هستيم. آنها با حضور در ورزشگاه نقش مؤثري در پيروزي تيم ما داشتند و جا دارد اين پيروزي را به آنها تبريك بگويم.
كرانچار همچنين در مورد تعويض‌هايي كه انجام داد گفت: تعويض‌هايم از بهترين تعويض‌ها بود، زيرا تأثير مثبت آن را در بازي ديديم و يكي از عوامل گرفتن 3 امتياز همين تعويض‌ها بود.

No comments:

Post a Comment