Sunday, August 16, 2009

پاسکال مشعلانی … بحبک انا بحبک … حبیبى غیر



پاسکال مشعلانی … بحبک انا بحبک … حبیبى غیر

نام ترانه: حبیبى غیر
خواننده: پاسکال مشعلانی
آلبوم: بحبک انا…بحبک – ۲۰۰۹
منبع ترجمع/sarou.com

مترجم/میرمحمدصادق عزیز
حبیبى غیر
عزیزم متفاوتی

معاک انت العمر احلى معاک انت حیاتى غیر
با تو زندگی شیرین تر می شود، با تو عشق من چیز دیگریست

یااجمل ما رات عینى احبک مهما قالوا الغیر
تو زیباترین چیزی هستی که چشمان من تا به حال دیده اند، تو را دوست دارم و اهمیتی ندارد که دیگران چه می گویند

لانک غیر وحبک غیر کل شى فیک حبیبى غیر
به خاط این که تو و عشقت متفاوت هستید، هر چیزی در تو متفاوت است

تغیب و لا قدرت أنساک
تو رفتی و من نتوانستم فراموشت کنم

ولا اقوى على فرقاک
همان طور که این توانایی را ندارم که جداییت را تاب آورم

معایا انت هنا وهناک
این جا یا آن جا تو با من هستی

وحدک شاغل التفکیر
فقط تو ذهن و فکر مرا مشغول می کنی

لانک غیر وحبک غیر
به خاطر این که تو و عشقت متفاوت هستید

کل شی فیک حبیبی غیر
هر چیزی در تو متفاوت است

یلومونی على حبک
مرا به خاطر عشق تو ملامت می کنند

ولا یدرون عن حبک
اما آنها عشق تو را نمی شناسند

لو درو عن قربک
اگر آنها می دانستند تا چه اندازه به تو نزدیک هستم

ولو عاشو معی قربک
و اگر زمانی که با تو بودم با من زندگی کرده بودند

درو انک حبیبی غیر
می دانستند که تو متفاوت هستی

لانک غیر وحبک غیر
زیرا تو و عشقت متفاوت هستید

کل شی فیک حبیبی غیر
هر چیزی در تو متفاوت است

2 comments: