Saturday, November 07, 2009

نیکول کیدمن علت مشهورشدنش رااینگونه توصیف می گوید



استاراکادمی

خانم نیکول کیدمن,ستاره استرالیائی هالیووددرمصاحبه ای بامجله بریتانیائی جنتلمنزکوارتلی گفته است که مهم ترین عامل درشناخته شدن وپیشترفتش درهالیوودازدواج بااقای تام کروزهنرمندسرشناس امریکائی بوده است.اوگفته است که خیلی زودمطرح شد,چون بافردبسیارسرشناسی ازهالیوودازدواج نموده بود.بااین حال ایشان ادامه می دهدکه برای معروف شدن بااقای تام کروزازدواج نکرده است بلکه درخلال بازی دریک فیلم باهم اشناشده واین اشنائی منجربه ازدواج انهاگشته بود.شایان ذکراست که این دوهنرمنددرسال 1990میلادی باهم ازدواج نمودندوبعدازده سال وباداشتن دوفرزندبدلایل نامعلومی درسال 2001ازهم جداشدند.تاکنون هیچ کدام ازاین دوحرفی درمورددلایل جدائیشان عنوان نکرده اند.

ایاسیبیل سلماهایک درفیلم فریداطبیعیست؟یامصنوعی؟


استاراکادمی

خانم سلماهایک هنرمندلبنانی الاصل اهل مکزیک که این روزهادرهالیوودبرای خوداسم ورسمی به هم زده است دریک خبرجالب که بروی وب سایت ای بی تایمزانگلستان نقش بسته است عنوان نموده که سیبیلی که ایشان باان درفیلم فریداظاهرشده است متعلق به خودش بوده ومصنوعی نمی باشد.ایشان گفته است که برای اینکه به جنبه مستندبودن فیلم لطمه ای واردنشودخودش باگزراندن دوره ای سخت وباپرورش این سیبیل طبیعی بالای لبش واردکارشده است.

پیگیری شکایت منجربه بیکاری وضررجهل ویک هزاردلاری کیت وینسلت شد


استاراکادمی

پیگیری یک شکایت مسخره باعث بیکاری وضررچهل ویک هزاردلاری برای خانم کیت وینسلت هنرپیشه امریکائی هالیوودشده است.ماجراازاین قراراست که چندی قبل روزنامه دیلی مایل انگلستان باچاپ مقاله ای به بیان برنامه ورزشی وتغذیه خانم کیت وینسلت پرداخته است.ظاهرااین برنامه بابرنامه ایشان مغایرت داشته وازاین رو وی باتنظیم شکایتی ازاین روزنامه بدلیل انتشاراکاذیب شکایت کرده است.نهایتاپس ازیک ماه نتیجه این شکایت ان شدکه خانم کیت وینسلت گفت انهامجبوربه معذرت خواهی ازمن شدند.

گالری تصاویرمدلهای موی سربازیگران زن هالیوود


استاراکادمی

برای این پست البومی ازتصاویرمدلهای موی سربازیگران زن هالیوودی رابرایتان انتخاب نموده ام وامیدوارم که موردتوجه اتان قراربگیرد.برای دیدن این البوم اینجاکلیک نمائید.

Friday, November 06, 2009

آغاز کمپين حمايت از خوک های آبی توسط پاملا آندرسن


star academy

آغاز کمپين حمايت از خوک های آبی توسط پاملا آندرسن

پاملا آندرسن، ستاره فيلم های پرطرفدار تلويزيونی «بی واچ» در کمپين تازه ای درشهر تورنتوی کانادا، حمايت خود را از خوک های آبی با تحريم مراسم سنتی ساليانه شکار اين حيوانات درسواحل شرقی کشور کانادا اعلام کرد.

پاملا آندرسن که خود زاده کاناداست، به همراه ستارگان و چهره های سرشناس ديگری که بااين کمپين همکاری دارند، از آگهی تبليغاتی تازه ای که در آن از مردم خواسته شده است تا با حيوانات رفتاری اخلاقی وعادلانه داشته باشند پرده برداری کرد.

پاملا آندرسن برای شرکت درنمايش لباس هايی که خود مبتکر آن بوده است برای هفته «مد» تورنتو در کانادا به اين کشور سفر کرده است. اين سری لباس ها سرآغاز پيدايش مد تازه ای است که کاملاً بدون استفاده از محصولات حيوانی ساخته شده است. آندرسن هم چنين با قانونگذاران ناحيه «اونتاريو» برای بحث و بررسی در مورد مسئله شکار خوک های آبی و معرّفی کمپين و آگهی های تازه ای که در اين مورد ساخته شده است، ملاقات و گفتگوهايی خواهد داشت.

آگهی های مذکور، ستارگان و چهره های معروف هاليوود را درحالی نشان می دهد که تی شرت سفيدی به تن دارند و روی آن عکس يک بچه خوک آبی کشيده شده است. سارا مک لاکلن، کلی آزبورن، جنی گارت و جورجا فاکس برخی از اين ستارگان هستند که از کمپين تازه پاملا آندرسن حمايت کرده اند و عکس های خود را در آگهی ها به طور رايگان دراختيارکمپين گذاشته اند.

شماره جديد مجله اتفاق نو منتشر شد

اريانا اينجينير دختر 8 ساله ايرانی بازيگر هاليوود


اريانا اينجينير (Aryana Engineer )

بازيگر خردسال ايرانی فيلم “يتيم”(Orphan) در 6 مارس 2001 از پدری ايرانی( نوروز )و مادری اسکاتلندی (Anne-Marie) به دنيا آمد

اريانا در اين فيلم نقش يک دختر کم شنوا (مکس ) را بازی ميکند
وی در زندگی حقيقی هم کم شنواست و آشنا به زبان اشاره است

آريانا به وسيله برندا کمپل که همسايه آنها در ونکور کاناداست برای فيلم “يتيم ” استعداد يابی شد

عوامل فيلم مدتها به دنبال دختری خردسال بوری که به زبان اشاره آشنا باشد ميگشتند

برندا اريانا را هنگامی که با زبان اشاره با مادرش صحبت ميکرد ديد و اراينا را
به عوامل سازنده فيلم پيشنهاد کرد

فيلم محصول سال 2009 با رده بندی +13 (کانادا) و در ژانر درام-ترسناک است و در کانادا در 29 جولای 2009 به روی پرده رفت .



تيم ملي فوتبال نوجوانان از جام جهاني حذف شد


به گزارش خبرنگار ورزشي پانا،‌ ديدار ايران و اروگوئه از مرحله يك هشتم نهايي جام جهاني نوجوانان از ساعت 21:30 به وقت تهران در شهر كالابار نيجريه آغاز شد.

دو تيم در طول 90 دقيقه بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند ولي موقعيت هاي گل ايران بهتر بود ولي بازي با تساوي بدون گل به وقت اضافه كشيده شد.

در نيمه اول وقت اضافي دو تيم ميلي به هجوم نداشتند تا اينكه در دقيقه 104 ، گالگوس با شوت خود و به خاطر اشتباه دروازه بان ايران گل اول اروگوئه را به ثمر رساند.

در نيمه دوم وقت اضافه شيرازي ،‌مدافع ايران دو كارته و از زمين اخراج شد. بعد از اين اخراج اوروگوئه موفق شد باز هم توسط گالگوس در دقيقه 117 به گل برسد و بازي 2 بر صفر شد.

ايران با اين گل سراسر حمله شد تا اينكه در دقيقه 119 توسط اسماعيلي يكي از گلها جبران شد.

در 2 دقيقه تلف شده نيمه دوم وقت اضافه بازيكنان ايران كاري از پيش نبردند تا در پايان اروگوئه 2 بر يك برنده شود و به مرحله يك چهارم نهايي راه يابد.

تيم ملي نوجوانان ايران نيز در عين شايستگي حذف شد تا به تهران برگردد.


Bookmark and Share

Thursday, November 05, 2009

محمد پروين : بي‌احترامي كرد، جوابش را دادم


star academy

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بي‌احترامي ليدر تيم باعث شد جوابش را بدهم.

محمد پروين در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد درگيري‌ در تمرين امروز پرسپوليس با يكي از ليدرهاي اين تيم عنوان كرد: اين فرد به خودش اجازه داد هركاري انجام دهد. او به من بي‌احترامي كرد و من فقط جوابش را دادم. درگيري خاصي نبود، اما همه بايد جايگاه خود را بدانند، چون شرايط پرسپوليس اين‌طور است كه من در حال حاضر در تركيب تيم قرار ندارم، اما اين دليل نمي‌شود به تصميم كادر فني بي‌احترامي كنم.
پروين تأكيد كرد: اين مسائل باعث نمي‌شود تا كسي به من بي‌احترامي كند و هيچ گاه چنين مسائلي را تحمل نخواهم كرد.
محمد پروين، پس از تمرين امروز پرسپوليس، هنگام ترك محل به علت صحبت‌هاي يكي از ليدرهاي پرسپوليس با وي درگير شد كه اين موضوع با پادرمياني هواداران برطرف شد.



Bookmark and Share

همسرنوال الزغبی وی رابه داشتن رابطه بامدیربرنامه هایش متهم نمود


استاراکادمی

مسئله اختلاف شدیدخانم نوال الزغبی باهمسرش اقای ایلی دیب که مدیربرنامه هایش هم بوده به جائی کشیده شده که این دوهرروزباشرکت دربرنامه ای به ابروریزی طرف مقابل می پردازند.این درحالیست که این دو3فرزندهم مشترکادارندوبرای حفظ ابرویشان جلوی این سه لااقل بایدمراعات خیلی ازمساول رابنمایند.درجدیدترین این ابروریزی هااقای ایلی دیب باشرکت دربرنامه "سیره وانفتحت"روبه مجری این برنامه اقای زافین بانشان دادن اسنادی گفته است که اتهامی که نوال الزغبی به وی درمورداختلاس می زندبرطبق این اسنادکاملادروغ است.وی درادامه گفته است که وی بامدیربرنامه های فعلیش اقای پاسکال مغامس رابطه برقرارنموده وتاکنون سه بابدون اجازه اوباوی به سفررفته است.


Bookmark and Share

تومی هاس معروف به انفولانزای خوکی دچارشده است


استاراکادمی

بیچاره تومی هاس؛تنیسورمعروف المانی وصاحب جایگاه 16اخرین رنکینگ جهانی تنیس حرفه ای ؛به انفولانزای خوکی یاH1N1 مبتلاشده است.این تنیسور31ساله المانی به خبرنگارمجله بیلدچاپ المان گفته است که درخلال تورنمنت استوکهلم سوئدبه این بیماری مبتلاشده وبه همین دلیل ازادامه مسابقات انصراف داده است.اوحساس امیدواری نموده تابابهبودوضعیت جسمیش دوباره به میادین ورزشی برگردد.شایان ذکراست که تاکنون شش نفردرالمان به علت ابتلابه این بیماری جان خودراازدست داده اند.


Bookmark and Share

مل گیبسون برای هشتمین بارپدرشد


استاراکادمی
مل گیبسون هنرمندامریکائی هالیوودبرای هشتمین بارپدرشد.امااین بارهشتمین فرزنداوازدوست دخترروسیش خانم اوکساناگریگوریوامتولدشده است.اقای مل گیبسون هفت فرزنددیگرازهمسرسابقش خانم روبیین داردکه بعدازبیست وهشت سال زندگی مشترک سال گذشته ازاوجداشد.



Bookmark and Share

گران ترین عطردنیا clive christian


star academy

شرکت کلایف کریستیان باتولیدعطری به همین نام ,رکوردگران ترین عطردنیاراشکست.این عطرگران بهاکه درظرفی کریستالی به حجم 30میلی گرم جای داردبه مبلغ 2350دلاربفروش می رسد.سخنگوی شرکت کلایف کریستیان انگلستان اعلام نموده که این عطرازموادبسیارکمیابی تهیه می شودوتولیدسالیانه ان فقط هزارعددمی باشد.


Bookmark and Share

دانلود آلبوم Dimbology از گروه Black Cats


استاراکادمی

براي دانلود آلبوم Dimbology از گروه Black Cats

اينجا را كليك كنيد


Bookmark and Share

Wednesday, November 04, 2009

لیندسی لوهان واظهارات عجیبی درموردپدرش


استاراکادمی

خانم لیندسی لوهان ستاره بیست وسه ساله وامریکائی هالیوود,امروزدراظهارات عجیب وغریبی بروی صفحه شخصی اش بروی سایت تیوترنوشت که پدرش دیوانه است وبایدبه جائی مثل زندان منتقل شودتادیگران ازدست ازارهایش درامان باشند.ایشان درادامه نوشته که اورابه پدری قبول نداردواوهیچ جایگاهی درزندگی اووخانواده اش ندارد.



Bookmark and Share

مراحل ساخت قدم به قدم برج ایفل درپاریس(تصویری)


استاراکادمی

ایاتاکنون به این اندیشیده ایدکه برج ایفل چگونه وباچه ابزاری ساخته شده است؟البوم تصویری که برای این پست انتخاب نموده ام شمارادرجریان مراحل قدم به قدم ساخت این برج زیباقرارخواهدداد.برای دیدن این البوم اینجاکلیک نمائید.



Bookmark and Share

گروه اسپایس گلزدرافتتاحیه المپیک 2012به عرصه موسیقی برمی گردند


star academy

به نقل ازخبری که روزیکشنبه گذشته درروزنامه دیلی میرورچاپ انگلستان منتشرشده بود؛اقای سیمون فولیرمدیربرنامه های گروه انگلیسی اسپایس گلز؛عنوان نموده است که این گروه درروزافتتاحیه المپیک 2012لندن بابرگزاری مراسم افتتاحیه رسمادوباره به عرصه هنربازخواهندگشت.شایان ذکراست که این گروه بنابه دلایلی کارهنری راموقتاتعطیل نموده است.ازاعضای معروف این گروه می توان به خانم ویکتوریاادامز(بکهام)همسراقای دیویدبکهام اشاره نمود.




Bookmark and Share

دختریازده ساله بلغاری اولین نوزادش رابه دنیااورد


استاراکادمی

به نقل ازخبری که درروزنامه نیوزاف درورلدچاپ انگلستان,منتشرشده است خانم کودیزاکلیازکوواکه تنهادوهفته ازوردش به سن یازده سالگی می گذشت درروزمراسم ازدواجش وبالباس عروسی به بیمارستانی درشهرسلیوین منتقل شده وهمان جانوزادش رابه دنیااورد.به گفته پزشک او,این کوچکترین مادریست که درکشوربلغارستان وضع حمل نموده است.این مادرکوچک می گویدکه دیگربایددست ازبازی ورفتن به مدرسه به جهت نگه داری ازکودکش بردارد.پدرنوزده ساله این کودک اماسرنوشتی غم باردرپیش دارد.اوبه جرم ایجادرابطه باشخصی که هنوزبه سن قانونی نرسیده بایدشش سال زندان راتحمل کند.هرچنداین دوباهم ازدواج نمودننداماقانون بااینگونه مواردبشدت برخوردمی نماید.


Bookmark and Share

دیویدبکهام ابتدای سال نومیلادی به میلان بازمی گردد


star academy

سخنگوی روابط عمومی باشگاه ای سی میلان ایتالیاباانتشاربیانیه ای ازپیوستن مجددوقرضی اقای دیویدبگهام به این تیم دراوایل سال نومیلادی خبرداد.براین اساس مانندسال گذشته بابه پایان رسیدن لیگ ام الا اس وقهرمانی تیم گالاکسی که دیویدبکهام دران توپ می زند؛ایشان برای مدت شش ماه وبه صورت قرضی به میلان می پیونددتااین تیم رادرمسابقات کالچیوولیگ قهرمانان اروپاهمراهی نماید؛البته این سخنگودرادامه افزوده است که این انتقال برای هردوطرف منافعی دربرخواهدداشت؛چون اقای بکهام برای دیدن شدن ودعوت مجددبه تیم ملی بایددرکوران مسابقات باشدتابه چشم مربیان تیم ملی کشورش بیاید.




Bookmark and Share

جوان پاشکسته اعتیادبه اینترنتش راچگونه حل نموده است؟


استاراکادمی

تصورش رابکنید؛دراوج اعتیادبه اینترنت ؛به ناگاه براثرحادثه تلخی ازناحیه هردوپایتان دچاراسیب دیدگی شدیدشده ایدوبایدبه استراحت مطلق بپردازید.البته که ان شاالله همیشه سالم وسرحال باشیدوبلاازشمادورباشد.امایک جوان چینی که درشرایط قصه ماقرارگرفته مشکلش رااینگونه حل نموده.برای مشاهده تصاویراینجاکلیک نمائید.



Bookmark and Share

طراح معروف لباس چه نصیحتهائی به هیفاء وهبی نمود؟


استاراکادمی

اقای ولیدعطاالله طراح لباس بین المللی وبسیارمعروف لبنانی که طراحی لباس بسیاری ازهنرمندان طرازاول بین المللی رابرعهده دارد؛درصحبتی خودمانی به خانم هیفاء وهبی هنرمندجنجالی موسیقی عربی توصیه نموده است که درشرایط کنونی اگرمی خواهدمحبوبیت ومقبولیتش رادرجامعه هنری ازدست ندهدبهتراست که ازلباسهای پوشیده تراستفاده نماید.اوگفته است که تجربه چندین ساله اودراین زمینه به وی می گویدکه درشرایط کنونی که هیفاء وهبی تشکیل خانواده داده وبه عنوان یک هنرمنددارای خانواده شناخته می شودبهتراست برای حفظ خانواده وموقعیت هنری خودازشرایط گذشته دوری نموده وباشرایط جدیدبه عرضه هنرش بپردازد.



Bookmark and Share

Tuesday, November 03, 2009

Madonna: Mommy in Malawi


star academy

خانم مدوناهمرمندامریکائی موسیقی پاپ درادامه فعالیتهای انسان دوستانه اش باسفربه کشورمالاوی,درمراسم گلنگ زدنی تاسیس یک مدرسه برای دختران مالاوی شرکت نمود.تصاویرموجودمربوط به سه روزقبل به تاریخ 31اکتبرمی باشد.

 Madge  Madge  Madge  Madge

 Madge  Madge  Madge  Madge





Bookmark and Share

میترا حجار ممنوع‌‌التصویر شد!!


استاراکادمی

با اینکه رفع توقیف «به‌رنگ ارغوان»، احتمال اکران «سنتوری» مهرجویی و بازگشت «گلشیفته فراهانی» مطلع گزارش‌های سینمایی روز است در تازه‌ترین رشته سوگنامه‌ها «میترا حجار» ممنوع‌التصویر اعلام شد.
یک منبع آگاه در معاونت سینمایی با تایید این خبر به تهران‌امروز گفت: «حراست وزارت ارشاد ممنوع‌‌‌التصویری «میترا حجار» را اعلام کرده است. البته باید توجه داشت ممنوع‌‌‌التصویری این هنرمندان به صورت شفاهی اعلام می‌شود و تهیه‌کننده نیز باید شفاها از این موضوع مطلع می‌شد که نباید با این بازیگر قرارداد ببندد.»


Bookmark and Share

مهناز افشار بازیگر «قصه پریا»‌ می‌شود


استاراکادمی

به گزارش فارس،«فریدون جیرانی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: به احتمال زیاد یكی از نقش‌های اصلی فیلم را «مهناز افشار» بازی خواهد كرد.
وی درباره زمان آغاز فیلمبرداری گفت: قصد ما این است كه اواخر آذر ماه فیلمبرداری را شروع كنیم و زمان احتمالی ما برای كلیدزدن 20 آذر ماه است.
جیرانی بااشاره به دیگر عوامل اصلی فیلم گفت: علی لقمانی (مدیر فیلمبرداری)، بهرام دهقان (تدوینگر) و پیمان جعفری (مدیر تولید) در این پروژه همكاری دارند.
براساس گزارش فارس، «قصه پریا» كه به تازگی به تهیه‌كنندگی مرتضی شایسته و كارگردانی فریدون جیرانی پروانه ساخت دریافت كرده موضوع اجتماعی دارد كه به معضل اعتیاد می‌پردازد.
براساس این گزارش، فریدون جیرانی، پیش از این فیلم‌هایی چون قرمز، صورتی، پارك‌وی و شام آخر را كارگردانی كرده است.



Bookmark and Share