Saturday, August 22, 2009

یارا … لآلئ خلیجیة … ماعاد فینی رووح

یارا … لآلئ خلیجیة … ماعاد فینی رووح

نام ترانه: ماعاد فینی رووح
خواننده: یارا
آلبوم: لآلئ خلیجیة – ۲۰۰۹
مترجم/میرمحمدصادق عزیز




ماعاد فینی رووح
دیگر صبری نمانده است

ماعاد فینی رووح اصبر علیک اکثر
دیگر برای انتظار تو صبری در من نمانده است

کلی الم وجروح یالیتنی اقدر
من سرشار از درد و زخمم و امیدوارم که بتوانم

انساک بس کیف اقدر انسى اللی انت سویته
تو را فراموش می کنم، اما چگونه می توانم آنچه را که ساختم فراموش کنم

صبری ذبحنی والصبر ملک وملیته
صبر من مرا می کشد و صبر خصوصیتی است که من از آن خسته شده ام

لاتعتذر ارجوک یاکثر اعذارک
لطفا از من عذرخواهی نکن، تو سرشار از عذر هستی

جروحی لو هموک ماسکنتنی نارک
اگر درد و جراحت من برایت اهمیت دارد، به من آتشت را نمی چشاندی

لو بس تشوف اللی انا شفته فی ایامی
اگر می توانستی ببینی روزهای من برایم چگونه است

وتحس فی جروح قلبی وکل آلامی
و درد درون قلبم را احساس کنی، همه دردهایم را

خلاص انا ماابیک لو تحترم نفسک
تمام است، اگر هنوز خودخواهی، من به چیزی از سوی تو نیاز ندارم

مسحت انا ماضیک یومک قبل امسک
من گذشته ات را پیش از دیروزت محو کردم

یالیت قلبی ماعرف قلبک وعزیته
آرزو می کنم ای کاش قلبم قلبت و همه خصوصیاتش را ملاقات نکرده بود

ضیعت عمری اعترف والغلطه حبیته
تو عمر من را به هدر دادی، اعتراف کن، و مشکل اینجاست که دوستش دارم



No comments:

Post a Comment