Wednesday, August 19, 2009

پاسکال مشعلانی … اکبر کذبة … اکبر کذبة



پاسکال مشعلانی … اکبر کذبة … اکبر کذبة

منبع ترجمه/sarou.com
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

نام ترانه: اکبر کذبة
خواننده: پاسکال مشعلانی
آلبوم: اکبر کذبة – ۲۰۰۵


اکبر کذبة
بزرگترین دروغ

وصلنا للنهایة
عشق ما به پایان رسید
و الحب ملکش فیه
و تو هرگز عشقی نسبت به من نداشتی
ارجوک ابعد کفایة
خواهش می کنم از من دور شو
اللی انت عملته فیه
تمام آنچه که در حق من انجام دادی بس است

اکبر کذبة فی حیاتی
بزرگترین دروغ درتمام زندگیم
کانت حبک اکید
بدون شک عشق تو بود
کنت بتسمع آهاتی
تمام ناله و گله های مرا می شنیدی
ولایوم مدیت لی اید
اما هرگز دستانت را به سویم نگشودی

دا الوقت شوف طریقک
الان وقت آن رسیده که به راه خود بروی
و یاریت تبعد بعید
و ای کاش به دورترین مکان سفرکنی
راجع لی قلبی ثانی
به سوی قلب من دوباره بازگشتی
و عایزنی احن لیه
چرا از من می خواهی دوباره با تو مهربان شوم

بتقول لی الشوق نادانی
به من می گویی دلت برای من تنگ شده است
قلبی تضحک علیه
اما می دانم که داری به قلب من می خندی

No comments:

Post a Comment