Saturday, August 15, 2009

اخباراستقلال


سرمربي امروز استقلال براي انتقام از مقاومت به شيراز سفر كرده تا شكست مقابل اين تيم را كه در سالهاي گذشته رقم خورده بود جبران كند.

مرفاوی با خوشبيني خاصي گفت : «بايد انتقام آن شکست را بگيريم. آن روز من هم روي نيمکت بودم و اين شکست هنوز هم در خاطرم است. ما به لحاظ تاکتيکي هم مشکلاتي داشتيم. خودم موافق بازي هجومي نبودم و احساس مي کردم بايد مقابل اين تيم دونده با تاکتيک دفاعي تر بازي مي کرديم. با اين حال اين بازي گذشت، اما ما مي خواهيم خاطره آن شکست تلخ را از ذهن هواداران بيرون بياوريم. بازي بسيار دشواري است و اگر ما با غرور ناشي از بازي نخست به حافظيه برويم، همان نتيجه تکرار خواهد شد، چرا که معتقدم آن روز فقط به خاطر غرورمان مقابل مقاومت شکست خورديم.»

مرفاوي سعي مي کند در اين بازي هم فضاي بازي با سپاهان را در ذهن بازيکنانش ايجاد کند تا آنها همچون بازي با سپاهان اهميت اين بازي را هم درک کنند: «اين بازي هم بايد براي ما اهميت بازي با سپاهان را داشته باشد. معتقدم ما بايد بازي به بازي جلو برويم. چون اگر چنين تفکري نداشته باشيم، با غرور وارد زمين مي شويم و ممکن است آن شکست تکرار شود. من مقاومت را تيمي جوان و دونده مي دانم. آنها هفته اول شگفتي ساز شدند و توانستند در قزوين پيکان را شکست بدهند که اين نتيجه بسيار دور از ذهن بود. اميدوارم بچه ها اهميت اين بازي را درک کنند و بدانند که بايد با برتري مقابل مقاومت، آن شکست تلخ را براي هميشه از ذهن هواداران بيرون بياوريم.»

البته سرمربي استقلال براي اين بازي هم تفکرات تاکتيکي مشخصي دارد. او مي خواهد با همان دفاع خطي در ورزشگاه حافظيه حاضر شده و مقابل مقاومت قرار بگيرد: « ما با دفاع خطي بازي مي کنيم. به تيم برنده دست نمي زنم، به خصوص در خطوط دفاعي. معتقدم بايد با همان ترکيب دفاعي مقابل مقاومت بازي کنيم. فقط شايد در خط مياني تغييرات کوچکي انجام شود، اما بي ترديد در خط دفاع تغييري نخواهيم داشت.»

No comments:

Post a Comment