Tuesday, August 11, 2009

ليلي مراد .. اطلب عينيه … انا قلبي دليلي




نام ترانه: انا قلبي دليلي
خواننده: ليلي مراد
آلبوم: اطلب عينيه – ۲۰۰۲
منبع ترجمه/sarou.com

مترجم/میرمحمدصادق عزیز
انا قلبى دليلى
قلب من راهنماي منست

انا قلبى دليلى قالى هتحبى
قلب من راهنماي من است، به من مي گويد كه تو را دوست دارم

دايما يحكيلى وبصدق قلبى انا قلبى دليلى
هميشه به من مي گويد و من باور دارم، قلب من راهنماي من است

حبوبى معايا من قبل ما اشوفه
عشقم با من بوده است، پيش از اين كه او را ببينم

قلبى دة مرايا مرسوم مرسوم فيها طيفه
قلب من يك آيينه است، كه سايه او در آن است

شايفااة اة فى خيالى سمعاة اة اة بيقولى
او را در ذهن خودم مي بينم، او را مي شنوم كه مرا مي خواند

ياحياتى تعالى تعالى يا حياتى تعالى تعالى تعالى
زندگي من! بيا

غنيلى تملى وقوليلى تملى
براي من ترانه بخوان و مرا صدا بزن

الحب دة غنوة كلها احلام
عشق چون ترانه اي سرشار از روياست

انغمها الحلوة احلى انغام
نغمه هاي زيبايش، زيباترين است

الدنيا جنينة واحنا ازهرها فتحنا عنينا على همس طيورها
زندگي چون باغيست، و ما چون گلهايش، چشمانمان را بر روي صداي پرنده هايش باز مي كنيم

لونها فى خدودنا
رنگ هايش بر گونه هايمان

مين راح يقطفنا مين راح يسعدنا
چه كسي ما را برخواهد گزيد، چه كسي به ما كمك خواهد كرد

النار فى قلوبنا
آتش در قلب هايمان

لونها فى خدودنا
رنگ هايش بر گونه هايمان

No comments:

Post a Comment