Wednesday, September 09, 2009

میریام فارس … نادینی … حقلق راحتک


نام ترانه: حقلق راحتک
خواننده: میریام فارس
آلبوم: نادینی – ۲۰۰۵
sarou.com/منبع ترجمه
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

حقلق راحتک

آسایشت را خواهم گرفت

ماشی براحتک یا اخی مصلحتک

با آسودگی زندگی می کنی و همیشه به فکر منافعت هستی
شوف ازای انا حقلق راحتک
ببین من چه طور آسایش را ازتو می گیرم
انا حقلق راحتک
من آسایشت را خواهم گرفت

شفت کتیر منک و حفضتک

خیلی چیزها از تو دیدم و رفتار تو را از بر کردم
مهو باین سی السید طبعک
اخلاق و رفتار تو کاملا برای من آشکار است
عایز تحبس روحی فی قلبک
می خواهی که روح مرا در قلبت زندانی کنی
لالالالا یا حبیبی ده بعدک
نه نه نه نه عزیزم این باعث دوری من از تو می شود

انا الی هغیزک بس براحتی

این منم که به روش خودم زندگی را برای تو سخت خواهم کرد
و اخلی العالم کله فی سرتی
و کاری می کنم تمام دنیا از این کار من حرف بزنند
بص یا قلبی انت و اتفرج
ای قلب من نگاه کن و لذت ببر
اه بص و اتفرج
وای! تماشا کن و لذت ببر

حاسب منی انت مش قدی

تو در حد و اندازه من نیستی
و مش ممکن تعرف فین حدی
و امکان ندارد بتوانی بفهمی که ارزش من تا کجاست
لو هتغیر طبعک ممکن
اگر رفتارت را عوض کنی این امکان وجود دارد
اه ناخد و ندی
که بتوانیم داد و ستد داشته باشیم

No comments:

Post a Comment