Tuesday, September 08, 2009

هیفا وهبی … بدی اعیش … طول عمری


نام ترانه: طول عمری
خواننده: هیفا وهبی
آلبوم: بدی اعیش – ۲۰۰۵
منبع ترجمه/sarou.com
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

طول عمری
همه عمر من

طول عمری عینی شیفاک من قبل حتى مهواک
در همه عمرم چشمانم تو را می دیدند، از گذشته تا کنون

خلتنی اعیش اجمل سنین من عمری وانا ویاک
اجازه دادی تا سالهای زیبای عمرم را هنگامی که همراه تو هستم زندگی کنم

حبیت حیاتی فی عنیک من أمتى بشتاق ألیک
وقتی به تو می نگرم را دوست دارم، درست از زمانی که تو را از دست دادم

قربنی لیک دوبنی فیک قلبی ما صدق یلائیک
نزدیک تر بیا، بگذار تا فدایت شوم، قلبم باور نمی کند که تو را پیدا کرده ام

بنادیک طول عمری بحلم اقابل عنیک
در تمام طول عمرم آرزوی دیدن تو را داشتم

قلبی ما صدق حبیبی یلاقیک ودینی عایشة فهواک
قلبم باور نمی کند که تو را پیدا کرده ام، بگذار تا دوستت داشته باشم

ولا یوم حسیت بأنک حبیب بعید دایما بشوفک
روزی نبود که تو را دور از خودم ببینم

غرامی الوحید ولا ثانیة وحدة أنساک
عشقم را تنها دیدم و حتی برای یک ثانیه هم تو را فراموش نکردم

No comments:

Post a Comment