Thursday, September 10, 2009

می حریری … عمری تانی


نام ترانه: عمری تانی
خواننده: می حریری
منبع ترجمه/sarou.com
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

عمری تانی

زندگی دوباره

مش مجرد کلام ولا نظرة وسلام

فقط صحبت یا نگاه یا سلام کردن نیست

حاجة اکبر شدتنى الیک

بهانه بزرگتری مرا مشتاق تو کرده است

یاشغلنى معاک وسحرنى فى هواک

همه لحظاتم را به تو می اندیشم و فریفته عشق تو شده ام

بنسى الدنیا وانا بین ایدیک

زمانی که با تو هستم، همه دنیا را فراموش می کنم

ده الغرام لون عنیک وانا عینى علیک

رنگ چشمانت عشق است و چشمان من به آن ها دوخته شده اند

عمر تانى بعیشه معاک

با تو عمری دوباره برای زندگی خواهم داشت

کنت فین من سنین انا دایبه حنین

سال ها عاشق تو بوده ام و در عشقت ذوب شده ام

عایزة ابدا حیاتى معاک

می خواهم زندگیم را با تو آغاز کنم

وانسى کل اللى فات واعیش الحیاة

می خواهم هر آن چه در گذشته ام بوده فراموش کنم و می خواهم زندگی کنم

کل ثانیة فى حضن هواک

همه لحظاتم را با عشق تو می گذرانم

No comments:

Post a Comment