Sunday, September 06, 2009

رامی عیاش … أغانی منفردة … بالعکس


رامی عیاش … أغانی منفردة … بالعکس

نام ترانه: بالعکس
خواننده: رامی عیاش
آلبوم: أغانی منفردة
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

بالعکس
به عکس

قلتیلی بتحبینی و عطول مش راح تنسینی
به من گفتی که من را دوست داری و هرگز من را فراموش نمی کنی

شو صار تعاملتینى
چه شد که این گونه رفتار کردی

بالعکس بالعکس بالعکس
به عکس، به عکس، به عکس

مین قالک یا حیاتی بنساک لحظة بحیاتی
ای زندگی من، چه کسی به تو گفته که من می توانم برای لحظه ای در زندگی ام تو را فراموش کنم

هواک مالی اوقاتی
عشق تو همه لحظات من را پر کرده است

اذا کان بدک تتسلی و لقیتینی موضوع قابل
اگر می خواهی مرا در کنار خود داشته باشی و مرا موجه بیابی

ضلی بعیده عنی ضلی لا تراضینی لا مش قابل
از من دوری کن و برای راضی کردن من سعی نکن، نه، من نمی پذیرم

بدک تعتذری منی قدام اللی قالوا عنی مغرور تیشوفوا انی
باید از من عذرخواهی کنی، در برابر همه آن هایی که من را خودستا خواندند
بینابر این آنها خواهند فهمید که من

بالعکس بالعکس بالعکس
به عکس، به عکس، به عکس هستم

اول مره بحس بقلبی عم یوجعنی قلبک قاسی
اولین بار است که احساس می کنم قلبم به من آسیب می زند، قلب تو بی رحم است

مش حاسس فیی و بحبی فکری شیلک من احساسی
تو من یا قلب من را نمی فهمی، به این می اندیشم که تو را از احساسم بیرون کنم

اذا راح تبقى بهالحاله مافیک تشعر بحالی
اگر اینگونه بمانی نمی توانی من را درک کنی

لشو تبقى ببالی
پس چرا در ذهن من مانده ای

و حیاة عیونک انت الحیاة معناها انت ما بعیش من دونک انت
سوگند می خورم که زندگی با تو معنا پیدا می کند، من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

1 comment: