Wednesday, July 29, 2009

پاسکال مشعلانی - تغیرت علیا

پاسکال مشعلانی

دانلود ترانه : تغیرت علیا

ترجمه از : هلنا

الاغنیه : تغیرت علیا

معنی : تو بسیار عوض شده ای

المغنیه : باسکال مشعلانی

شاعر : منیر بو عساف

آهنگساز : ملحم ابو شدید

کشور : لبنان

لهجه ی ترانه : لبنانی

پاسکال مشعلانی

معقول تكون انت یللي حبيتو

یعنی امکان دارد , آیا تو همانی هستی که من عاشقش گشتم

وعشقتو جنون من قلبي وروحي عطيتو

و دیوانه وار به او عشق ورزیدم و قلب و هستی خود را به پای او ریختم

يا حبيبي كتير انت تغيرت عليا

تو بسیار عوض شده ای عزیزم

وين النظرات

کجاست آن نگاه های تو

اللي عودت عيوني عليها

که همیشه بر من دوخته شده بود

وين الكلمات

کجاست آن حرفهای گرم و عاشقانه ی تو

تحكي ودوب حواليها

که باعث ذوب شدن تمامی چیزها می شد

وين اللمسات

کجاست آن نوازش دست های تو

وين جنون الغمرات

کجاست آن عشق دیوانه وار

صاروا عندي حكايات

تمام این ها به یک افسانه تبدیل شد

تغيرت كتير عليا

و تو بسیار عوض شده ای

ما تقلي راح ماضينا وانتهينا

به من نمی گویی که گذشته ی ما به پایان رسید و تمام شد

يعني نرتاح وراضي تبعد عينينا

که ما از این عشق آسوده شویم وتو موافق این هستی که چشم های ما از یکدیگر دور شود

يا حبيبي روح تبقى بقلبي وعينيا

عزیزم برو ولیکن تو در قلب و چشم من باقی خواهی ماند

پاسکال مشعلانی

کلمه ها

معقول : امکان دارد

النظرات : نگاه ها

اللمسات : نوازش ها

نرتاح : آسوده شویم

روح : برو

تبقی : باقی خواهی ماند

پاسکال مشعلانی

پاسکال مشعلانی

No comments:

Post a Comment