Friday, July 31, 2009

پاسكال مشعلاني … بحبك انا بحبك … محبوبى جنوبى


پاسكال مشعلاني … بحبك انا بحبك … محبوبى جنوبى

نام ترانه: محبوبى جنوبى
خواننده: پاسكال مشعلاني
آلبوم: بحبك انا…بحبك – ۲۰۰۹

محبوبى جنوبى

عشق من از جنوب است

الشاب الحلو عنه البنات بيسالوا وبكل ساحة بتطلع الرجهة الو

دختران هميشه از جوان زيبا مي پرسند و و او هميشه در مطلع مجالس است

غير حياتى شاب شو بحبه انا جنوبى وحلو بيضل بعيونى حلو

او زندگي مرا تغيير داد، چه قدر او را دوست دارم، من از جنوبم و او هم چنان در چشمان من زيباست

ومحبوبى جنوبى وانا شمالية تسلملى عينه مالشبوبية

و عشق من از جنوب است و من از شمالم و من جواني چشمانش را دوست دارم

قلبه عقلبى وقلبى عقلبه شو معلق فيا

قلب او لر من و قلب من بر اوست، چگونه منتظر من است

دربه عدربى ودربه عدربى وبيغار عليا

راهش چون من است و راه من چون او، و او براي من حسادت مي ورزد

تسلملى عينه ياعينى مالشبوبية

من جواني چشمانش را دوست دارم

من اول نظرة جننى دبت وحبيته

از اولين نگاه مرا ديوانه كرد و در عشقش ذوب شدم

ولما شفته عم يسال عنى عنوانى عطيته

و هنگامي كه او را ديدم از من نشاني خواست و به او دادم

ولما بها القلب الطيب لقيته فرحت

و هنگامي كه با قلب پاكش ديدار كردم، شادمان شدم

وصار بدى اعرف وين بيته قالى بالساحة بالاشرفية

و خواستم بدانم خانه اش كجاست، و او پاسخ داد در اشرفيه

شو بفرح لما بيعزمنى على شى سهرية

چه قدر شادمان مي شدم هنگامي كه او زا من براي حضور در جشن ها دعوت مي كرد

يغلغل فى ويغازلنى تحلى الخبرية

در آن جشن ها شركت مي كردم و بهترين ها را آواز مي خواندم

وعالدبكة بشبك دى بدياته

و با دستانم دبكة مي رقصيدم

وعداتى الحلوة بتشبه عداته وهاى هى العادات اللبنانية

و عادت زيباي من چون اوست و اين عادت هاي لبناني است


No comments:

Post a Comment