Thursday, July 23, 2009

بریتنی اسپیرس در مسکو "سیرک ویژه بزرگسالان" نشان داد

"بریتنی اسپیرس" خواننده مشهور آمریکایی که دوشنبه شب در مسکو کنسرت اجرا کرده بود، شب گذشته در رابطه با آلبوم جدید خود به نام Circus گفت که "سیرک ویژه بزرگسالان" شیوه ای جدید در اجرای کنسرت است.
به گزارش خبرنگار «ریا نووستی»، اسپیرس در کنسرت خود تصور موجود از سیرک بعنوان جایی شاد برای گذران وقت با کودکان و دلقک ها را از بین برده و "نمایش کریه ها" با وجود صحنه های سکس و خشونت را نشان داد.
کنسرت او با حرکات آکروباتیک و ژیمناستیک آغاز شد. با روی صحنه آمدن بریتنی صدایی وحشت آور اعلام کرد که به "سیرک خوش آمدید" و ادامه داد که این نمایش واقعی "کریه ها"ست. بریتنی کنسرت را با آهنگ Circus آغاز کرد و همه آنچه که جهانیان او را بخاطرش دوست دارند، نشان داد: لباس مخصوص خود با شلوارک کوتاه و نیم تنه کوتاه و رقص.
در کل "نمایش کریه ها" همانند فیلم هیجان برانگیزی بود که بیننده حتی یک لحظه هم از صحنه چشم بر نمی داشت. در این نمایش، بجای شلاق سیرک از اسلحه استفاده شده بود و بجای انفجار، شعبده بازی با غیب شدن و قطعه قطعه شدن، پرواز دکور و دود و نور دیده می شد.
بهای بلیط کنسرت بین 1 هزار تا 15 هزار روبل (از حدود 30 دلار تا 500 دلار) بود و تقریباً هیچ جای خالی باقی نمانده بود. در سالن "المپیسکی" مسکو حدود 20 هزار بیننده فریاد می زدند و می رقصیدند. بریتنی برای همراهی در اجرای کنسرت خود گروه دختران خواننده روسی "رانتکی" را نیز برگزیده بود.
پیشتر «ریا نووستی» با خبر شده بود که بریتنی تنها رژیم غذایی خود را حفظ می کند و از این رو خود و تمام همراهانش تنها غذایی که با خود آورده بودند را صرف می کردند.
دستگاه ها و لباس های مخصوص این کنسرت در 50 خودروی باری به مسکو منتقل شدند. بریتنی طی کنسرت های جهانی خود، بیش از 50 اجرا در اروپا، آمریکا، استرالیا خواهد داشت. اجرای وی 6 مارس در لندن آغاز شد و 24 نوامبر در بریسبون استرالیا پایان می یابد


No comments:

Post a Comment