Friday, July 24, 2009

دیانا حداد - اخبار حلوة

دیانا حداد

دانلود ترانه : اخبار حلوة

ترجمه از : امیرهادی

الاغنية : اخبار حلوة

معني : خبرهای خوش

المغنیه : دیانا حداد

لهجه ي ترانه : خليجي

آلبوم : اخبار حلوة

کشور : لبنان

دیانا حداد

وسمعت انا اخبار حلوة...عنك يا اغلى الحبايب

من خبرهای خوشی را درباره ی تو شنیدم ای عزیزترین معشوقها

قالوا لي راجع عشاني...وقلبك من الشوق دايب

به من گفتند به خاطر من برگشتی درحالیکه دلت از شوق آب شده است

جايب لي بإيدك وردة....عطر و حنين وكلام

در دست هایت برای من گل و عطر خوش و مهربانی و حرفهای عاشقانه آورده ای

تدري حياتي بدونك..والله و عليها السلام

می دانی که به خدا زندگیم بدون تو نابود می شود

تعبت انا كل ليلي...اسأل عليك النجوم

خسته شده ام و هرشب از ستاره ها سراغت را می گیرم

كأن الدقيقة في غيابك...يا روحي روحي بيوم

ای روح من گویا در غیاب تو هر دقیقه به اندازه یک روز طول می کشد

أهلا وسهلا بعمري...اللي مضى و اللي جاي

به اندازه هر آنچه که از عمرم سپری شده است و هرآنچه که خواهد آمد به تو خوش آمد می گویم

قلبي لشوفك سبقني...من لهفتي يا هناي

ای مهربانم دلم در حسرت دیدارت بر من پیشی گرفته

صارحتني برجوعك...الله محلا هواك

خبر بازگشت خود به سوی من را دادی ای کسیکه عشقت زیباترین احساس در تمام دنیاست

أضحك انا ولا ابكي...من فرحتي في لقاك

نمی دانم که از شدت خوشحالی دیدار تو اشک بریزم یا لبخند بزنم

دیانا حداد

کلمه ها

اغلى الحبايب : عزیزترین معشوقها

دايب : آب شده ، ذوب شده

عشاني : بخاطر من ، برای من

لهفة : شوق

تدري : می دانی

دیانا حداد

دیانا حداد

No comments:

Post a Comment