Saturday, September 19, 2009

وائل کفوری … قولک غلط


نام ترانه: قولک غلط
خواننده: وائل کفوری
مترجم.میرمحمدصادق عزیز
منبع ترجمه/sarou.com

قولک غلط

گفته تو اشتباه بود

قولک غلط عم ضلنی فکر فیک

گفته تو اشتباه بود، من هنوز به تو می اندیشم

قولک غلط تزعلنی وبراضیک

گفته تو اشتباه بود، اگر ناراحت هستی و من تو را راضی می کنم

هدیتک حنانی کلو

من همه مهربانیم را به تو هدیه می کنم

شو بدک منی قلی

از من چه می خواهی؟ یگو

خیالک إذا قرب منی

اگر فکر و ذکر تو با من است

بصرخ بصوتی وبعلی

آن را به همه وجود فریاد می کنم

بدی یاک ما تترکنی حبیبی

نمی خواهم مرا ترک کنی عزیزم!

الدنیی بلاک صدقنی غریبی

دنیا بدون تو غریب است، باورم کن

ضلک حدی وبقربی بدی یاک بدی یاک

کنارم بمان و کنار جایی است که من از تو می خواهم بمانی

کل العمر صدقنی بدی یاک

برای همه عمرم تو را می خواستم، باورم کن

روحی إلک والقلب والله فداک

هستی من از آن توست و سوگند می خورم که قلب فدای تو شده است

انا قلبی صرلو سنین متعذب بغرامک

قلب من سالها در عشق تو آزار دیده است

حسسنی بحنانک أنا کلنی قدامک

اجازه بده مهربانیت را احساس کنم، همه وجود من اینجا در برابر توست

No comments:

Post a Comment