Thursday, September 17, 2009

هیفا وهبی … بدی اعیش … بدی اعیش


نام ترانه: بدی أعیش
خواننده: هیفا وهبی
آلبوم: بدی اعیش – ۲۰۰۵
مترجم.میرمحمدصادق عزیز
منبع ترجمه/sarou.com

بدی أعیش

می خواهم زندگی کنم

بدی قول قالولی ما تقولی

می خواهم بگویم، به من می گویند نگو

بدی روح قالولی ما تروحی

می خواهم بروم، به من می گویند نرو

بدی حب قالولی ما تحبی

می خواهم عاشق باشم، به من می گویند عاشق نباش

علیکی بعد بکیر

این هنوز برای توست

حلمی یروح و الشمس عنی بعیدة

رویای من رفتن است و خورشید از من دور است

وعیش الوقت فی هالدنیی وحدة

و من حالا در این دنیا به تنهایی زندگی می کنم

و الحیاة تندهلی و تنادیلی

و زندگی مرا صدا کرده و به من اشاره می کند

و أنا راح أجن و طیر

و من نزدیک است که دیوانه شوم و پرواز کنم

بدی عیش

می خواهم زندگی کنم

تریکونی عیش حیاتی

بگذار زندگی ام را زندگی کنم

بدی عیش کل لحظة بحیاتی

می خواهم زندگی کنم، هر ثانیه از زندگی ام را

و بدی طیر طیرو عالی عالی فوق النجمات

و می خواهم پرواز کنم، بالاتر و بالتر از همه ستاره ها

بدی عیش تحت هاالسما الزرقا

می خواهم زیر آسمان آبی زندگی کنم

بدی عیش مع حبیبی راح أبقى

می خواهم با عزیزم در کنارش زندگی کنم

وننسى الوقت و لون الدنیا کلها و الساعات

آن طور که ما زمان را فراموش می کنیم، و همه ساعات و رنگ های دنیا را

وصار الوقت عم یهرب و یروح منی

زمان رفتن و ترک من فرا رسیده است

و الأیام تمرأ ما تسأل عنی

روزها بدون این که از من بپرسی می گذرد

و أنا أجن یقولولی ما تجنی

و من دارم دیوانه می شوم و به من می گویند دیوانه نشو

علیکی بعد بکیر

این هنوز برای توست

No comments:

Post a Comment