Sunday, September 27, 2009

عادل معتوق...سوزان تمیم فرزندی نداردونضال الاحمدیه دروغ می گوید


استاراکادمی

اخبارموسیقی عربی


این روزهاانتشاریک خبردرمجله معتبروهنری الجرس بامدیریت خانم نضال الاحمدیه ؛غوغائی درجامعه هنری موسیقی عربی به پاکرده است.خبرازاین قراراست که خانم سوزان تمیم؛هنرمندفقیدلبنانی ازشوهرسابقش اقای عادل معتوق تهیه کننده وکارگردان مصری دارای یک فرزندمی باشد.اقای عادل معتوق ضمن رداین شایعه؛بشدت ان راتکذیب نموده وگفته است که به موقعش این مسئله رادردادگاه پیگیری می نماید.ازطرف دیگرایشان ادامه داده است که چون برای تبلیغ کارهایش ازمجله الجرس استفاده نمی کند؛به همین دلیل خانم نضال الاحمدیه برای تلافی نمودن این مسئله؛اقدام به انتشاراین شایعه نموده است.

1 comment:

  1. سلام دوست عزیزم

    خسته نباشید واقعا وبلاگ جالب و زیبای دارید
    از کارتون خیلی لذت بردم
    من رضا رایان هستم مدیر وبلاگ عربی رایان
    می خواستم از این همه ذوق و سلیقه شما در این وبلاگ تشکر کنم
    و ازتون بخوام اگه به من افتخار بدید یه همکاری خوبی رو با هم داشته باشیم
    لطفا اگه براتون امکان داره با ایمیل من به آدرس زیر تماس بگیرید
    rezarayan2@yahoo.com
    منتظر دریافت ایمیل از طرف شما هستم
    قربان شما
    رضا رایان

    ReplyDelete