Wednesday, September 30, 2009

شجريان در مراسم ختم مشكاتيان


استاراکادمی
چهره‌ها- همشهري‌آنلاين:
شجريان كه در زمان درگذشت مشكاتيان در خارج از ايران حضور داشت، يك روز بعد از ورود به ايران در مراسم ختم وي حاضر شد و از حضور مردم سپاسگزاري كرد

به گزارش همشهري‌آنلاين در اين مراسم كه شامگاه روز سه‌شنبه در مسجد جامع شهرك غرب برگزار شد، استاد محمدرضا شجريان بسيار كوتاه به صحنه رفت و از مردم قدرداني كرد و گفت كه فراق مشكاتيان برايش بسيار دردناك بوده است.

سپس شاهرخ تويسركاني، مدير و سردبير نشريه فردوسي به صحنه رفت و در سخنراني بلندي به ذكر ويژگي‌هاي كاري و شخصيتي زنده ياد پرويز مشكاتيان پرداخت.

گزارش همشهري‌آنلاين حاكيست استقبال از اين مراسم بسيار زياد بود و تقريبا اكثر هنرمندان نامي موسيقي درا ين مراسم حضور داشتند.

در پايان مراسم روحاني مسجد از خانواده مشكاتيان و شجريان به عنوان خانواده‌هاي عزادار ياد كرد و به همسر داغدار مشكاتيان،افسانه شجريان، تسليت گفت.

از جمله هنرمنداني كه خبرنگار همشهري‌آنلاين موفق به ديدن آنها شد عبارت بودند از داود گنجه‌اي، علي جهاندار، محمد موسوي، همايون خرم، محمد رضا درويشي، بهداد بابايي، داريوش پيرنياكان، اردشير و پشنگ كامكار، زيدالله طلوعي، مهران مهرنيا، فريدون شهبازيان، مجيد درخشاني و گروهي ديگر از هنرمندان پيشكسوت و جوان.

استاد پرويز مشكاتيان يكشنبه 29 شهريور در اثر نارسايي قلبي به ديار باقي شتافت.


No comments:

Post a Comment