Sunday, August 23, 2009

یارا … لآلئ خلیجیة … بکل شی تجذب

یارا … لآلئ خلیجیة … بکل شی تجذب

نام ترانه: بکل شی تجذب
خواننده: یارا
آلبوم: لآلئ خلیجیة – ۲۰۰۹


بکل شی تجذب
به همه چیز علاقه مندی

ویش الی فیک ما ینحب وانته بکل شئ تجذب
آن چه در توست، هنگامی که تو به همه چیز علاقه مندی دوست داشتنی نیست

وانا لو قلت ما احبک على نفسی ترا اکذب
اگر بگویم که دوستت ندارم، می توانی ببینی که دروغ می گویم

احبک غصب عن روحی لأنی شفت بک روحی
به خلاف روحم تو را دوست دارم، چرا که روح و هستی خودم را در تو می بینم

وانا عن غیر ما اکذب وکیف اکذب على روحی
منظورم این است که بدون دروغ، چگونه می توانم با روح خودم زندگی کنم

انا حبیت بسماتک وکلماتک ونظراتک
لبخندت، واژه هایت و دیدگاه هایت را دوست دارم

حرام انک علی تبخل بعد عمری بجیاتک
برای تو حرام است که پس از این که همه عمرم را به انتظارت نشستم، یه عشقت بخل بورزی

ابیک تکون لی لحالی یا اغلى عندی من حالی
من همه تو را برای خودم می خواهم، ای با ارزش تر از خودم

وادعی دایم واقول یا رب بس یبقالی
و هر روز دعا می کنم که خداودن تو را برای من نگه دارد


No comments:

Post a Comment