Thursday, August 27, 2009

ساره الهانی … هیک بتعمل … قال شو عبالو



ساره الهانی … هیک بتعمل … قال شو عبالو

نام ترانه: قال شو عبالو
خواننده: ساره الهانی
آلبوم: هیک بتعمل – ۲۰۰۸
منبع ترجمه/sarou.com

قال شو عبالو
در ذهنش چه می گذرد

قالو شو عبالو قللو انو أنا بهواء
در ذهنش چه می گذرد، به او بگو که دوستش دارم

وکرمالو عیونی تبکی ولا انساه
و چشمانش برای او می گریند و هرگز فراموشش نمی کنم

مفکرلی حالو متل القمر بالعالی
فکر می کند که چون ماه است

وبنسی الدنی کل ما بیطل قبالی
و من وقتی به نزدم می آید دنیا را فراموش می کنم

مش عارف انو حبو ولا علی بالی
نمی داند که عشقش در ذهن من است

قالو شو عبالو قللو انو أنا بهواء
در ذهنش چه می گذرد، به او بگو که دوستش دارم

کذّبت علیک ما تزعل هیک
به تو دروغ گفتم، آنگونه ناراحت نباش

أنا قبلی صار لحدا تانی انسانی
قلب من برای کس دیگریست، مرا فراموش کن

لا تفکر انو قلبی بلا احساس
فکر نکن که قلب من احساسی ندارد

وعندی هوایی العب بحب الناس
و من عادتی برای بازی با عشق مردم دارم

لکن انت بالذات یا ما بلیالی
اما تو واقعا در شبهای من هستی

سهّرت عینی وبکیتا ع حالی
تو باعث شدی چشمانم بیدار بمانند و به حالم گریه کنند

کرمال هیکی قهرک بیحالی
به همین دلیل است که کمی آزار می دهم

لو کنت آخر شب ما بهواک
اگر جوانی تنبل بودی دوستت نداشتم

No comments:

Post a Comment