Wednesday, August 26, 2009

یارا … لآلئ خلیجیة … صدفة


یارا … لآلئ خلیجیة … صدفة

نام ترانه: صدفة
خواننده: یارا
آلبوم: لآلئ خلیجیة – ۲۰۰۹
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

صدفة
تصادف

صدفة ومن بین کل الناس علقنی
یک تصادف و میان همه مردم به واکنش من توجه کرد

من یوم شفته وعینی جات فی عینه
از روزی که او را دیدم، چشمانم در چشمانش قفل شد و گره خورد

حسیت شی فی عیونه حیل یجذبنی
در چشمانش فریبی دیدم که مرا جذب کرد

لما ابتسم بانت بوجهی تلاوینه
وقتی می خندید، چهره اش رنگارنگ بود

سلم علیی وجلس جمبی وکلمنی
بیا و به من سلام کن و کنار من بنشین

کل الحواجز تلاشت بینی وبینه
همه موانع بین من و او ناپدید شد

اخذ ایدینی بایدیه وقام یوصفنی
دستانم را در دستانش گرفت و شروع به توصیف من کرد

ولا تمنیت ایدی تترک ایدینه
کوشیدم که دستانم هرگز از دستانش بیرون نیاید

قالی کلام بصراحه حلو دوخنی
سخنانی صادقانه و عاشقانه می گفت که من را گیج می کرد

ماقد سمعت بحلاته اه یازینه
واژه هایی که هرگز پیش از این آن گونه نشنیده بودم

معاه احس الأغانی عنه وعنی
هنگامی که با او هستم، احساس می کنم همه ترانه ها برای من و او سروده شده است

واجمل اغانی الغزل شعری وتلحینه
و او زیباترین و شاعرانه ترین غزل ها را سروده است


No comments:

Post a Comment