Friday, August 28, 2009

عمرو دیاب … تملی معک … بعترف



عمرو دیاب … تملی معک … بعترف

منبع ترجمه/sarou.com
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

نام ترانه: بعترف
خواننده: عمرو دیاب
آلبوم: تملی معک – ۱۹۹۸


بعترف
اقرار می کنم

امممم ییه ییییاه بعترف قدام عینیک
در برابر چشمانت اقرار می کنم

من النهارده انا عمری لیک
تا امروز زندگی من برای تو بوده است

سیبنی احبک یا حبیبی
بگذار قلبم عاشق تو باشد

وانسى روحی بین ایدیک
و روح و هستی ام را در آغوشت فراموش کن

هو ده اللی حلمت بیه ضحکته نظرة عینیه
این همانست که رویایش را داشتم، لبخندش، نگاهش

یا حبیبی وانت جنبی
ای عزیزم، تو در کنار من هستی

تفتکر انا هعمل ایه
فکر می کنی چه خواهم کرد

یا حبیب قلبی الوحید هات ایدیک نبعد بعید
ای عشق بی همتای من! دستت را به من بده تا بیشتر با هم برویم

کل ماعیونک تاخدنی یتولد احساس جدید
هربار که به من می نگری، احساس جدیدی دارم

هو ده اللی حلمت بیه ضحکته نظرة عینیه
این همانست که رویایش را داشتم، لبخندش، نگاهش

یا حبیبی وانت جنبی
ای عزیزم، تو در کنار من هستی

No comments:

Post a Comment