Tuesday, August 04, 2009

امانیه_دیاناحداد

دیانا حداد

دانلود ترانه : امانيه

ترجمه : هلنا

الاغنيه : امانيه

معني : اصطلاحي است براي کمک طلبيدن

المغنيه : ديانا حداد

کشور : لبنان

دیانا حداد


امانيه امانيه امان الاماني ليش انا حيرانه
اي واي اي واي من چرا اینگونه آشفته هستم
الحبيب غايب عني
عشقم از من دور می باشد
تاركني الحالي
و من را به حال خودم رها کرده است
و شو بقى اغلى مني
و دیگر هیچ چیزی از من باقی نمانده است
و من دمع الغالي
و نه حتی دیگر اشکی برایم مانده است
يا مين ييجي يطمني و يريح بالي
چه کسی می آید که من را از حالش باخبر کند و باعث راحتی خیال من شود

لاسهر وحدي اعد نجوم
به تنهایی شب ها را بیدار می مانم و مشغول شمردن ستاره ها می شوم
و اللي بده يلوم يلوم
و هر کسی می خواهد که من را سرزنش کند بگذار سرزنش کند
عمري لو عشته محروم
حتی اگر تمام عمرم را در حسرت او بگذرانم
روحي رضيانه
روح و وجود من راضی می باشد

امانيه قمري غايب
ای وای ماه من در کنارم نیست
امانيه عقلي طار
ای وای عقل و هوشم را از دست دادم
امانيه قلبي دايب
ای وای قلب من ذوب شده است
امانيه يشعل نار
ای وای شراره های آتش از قلبم بیرون می زنند

آمان الله يا عيوني
به خاطر خدا شما که نور چشمانم هستید
آمان الله سلوني
به خاطر خدا کمی من را دلداری دهید


امانيه روحي تريده
ای وای روحم او را می خواهد
امانيه و تستناه
ای وای روحم انتظار او را می کشد
امانيه قلبي بايده
ای وای قلبم در دستان اوست
امانيه يترجاه
ای وای قلبم به او التماس می کند

آمان الله لاقيني
به خاطر خدا به دیدار من بیا
آمان الله داويني
به خاطر خدا این درد من را درمان کن

دیانا حداد

دیانا حداد

کلمه ها


حیرانه : حیران آشفته

تارکنی : رها کرده است

یا مین : چه کسی

اعد : می شمرم

سلونی : دلداریم دهید

تستناه : انتظارش را می کشد

No comments:

Post a Comment