Monday, August 03, 2009

يارا … أغاني منفردة … شفته من بعيد


يارا … أغاني منفردة … شفته من بعيد

نام ترانه: شفته من بعيد
خواننده: يارا
آلبوم: أغاني منفردة – ۲۰۰۹
سایت منبع ترجمه





شفته من بعيد

از دور او را ديدم

بعتم الليالي وحدي لحالي

در تاريكي شب، من تنها هستم

وما حدى طل من قبالي

كسي نيست، در برابر من ظاهر مي شود

ايدوو مالي عل الهدى

و با دستش به من نشاني مي دهد

شفته من بعيد ماشي وحيد

از دور او را ديدم كه به تنهايي قدم مي زد

صار بعينيه يعطي مواعيد

به نظر مي رسيد كه با چشمانش از من قراري را مي خواست

وبسمه على شفاف قالت

لبخند من به او گفت كه توقف كند

وقاف حدك مشيني والأيد بالأيد

بگذار تا در كنار تو راه بروم. دست در دست

سوا تمشينا ونضرت عينينا

با يكديگر راه مي رويم و نگاه هايمان در هم دوخته شده است

ملبكه شو حكوا علينا

آنها درباره ما بسيار صحبت كردند

ولا هتمينا بالحكي

و ما از صحبت هاي آنها آسيبي نديديم

سرنا على الدرب وتوديغرب

از مسيري آمديم كه به غرب مي رود

صار يغازلني و يحكي بالحب

با من عشق بازي مي كرد و از عشق صحبت مي كرد

قلي دلوعه قلتله اوعا

به من مي گفت عزيزم و مي گفتم خجالت نمي كشي

وصارت مسموعه دقات القلب

و صداي تپش قلب ها به سادگي شنيده مي شد

1 comment: