Thursday, August 06, 2009

يارا … لآلئ خليجية … انا انسانة


يارا … لآلئ خليجية … انا انسانة

نام ترانه: أنا إنسانة
خواننده: يارا
آلبوم: لآلئ خليجية – ۲۰۰۹
مترجم.م م صادق عزیز

منبع ترجمهsarou.com/ravand




أنا إنسانة
من انسانم

أنا إنسانة مثل غيري

من انسانم، درست مثل ديگران

مثل من حب أناحبيت

درست مثل هر كسي كه عاشق مي شود، من هم عاشق شده ام

عطيت حبيبي قلبي

قلبم را به عشقم داده ام

وفيت لحد ما وفيت

با او صادق بوده ام

وهو يا ناس ما قصر

و او هم همين طور

وفى لي أكثر وأكثر

و او بيشت رو بيشتر صادق بوده است

يا فرحة وفيه ما تمت

از شادي من براي مدت مديدي نگذشته است

أبيه وفيه ما تهنيت

دوستش دارم، اما از هم جدا شده ايم

دروا عني ودروا عنه

آنها درباره من و او مي دانند

وحصل ما خفت انا منه

و همان چيزي كه مرا مي ترساند، اتفاق افتاده است

بعد ما كنت في جنة

پس از آن من در بهشت بودم

بكيت فراقه وعانيت

از دوري و رنجش بسيار گريستم

حبيبي ومنه محرومة

او عشق من است و من از حضورش بي بهره ام

ولا أدري شنهي علومه

چطور ممكن است


No comments:

Post a Comment