Tuesday, September 01, 2009

مروان خوری … انا و اللیل … یا رب



مروان خوری … انا و اللیل … یا رب

نام ترانه: یا رب
خواننده: مروان خوری
آلبوم: انا و اللیل – ۲۰۰۸


یا رب
ای خدا

انتی بعدک حلوه و صرتی احلی
تو هنوز زیبایی، زیبا تر هم شدی

شو ها الصدفه ما فی احلی
چه تصادفی بهتر از این امکان ندارد

و قلبی یشوفک یا ما استحلی
و قلب من از دیدن تو خوشحال شد

قولیلی کیفک انت
به من بگو که حالت خوب است

انت بعدک انت وما بتتغیر
تو هنوز خودت هستی وهیچ تغییری نکرده ای

محیرلی قلبی و محیر
من و قلبم را شگفت زده کردی

و بعدو قلبک طفل اصغیر
و هنوز قلب تو مثل قلب یه کودک است

طمنی کیفک انت
خیال مرا راحت کن و بگو چطوری

ماشیین اتذکر عدروب و یمرجحنا الغرام
یادم می آید مسیرهای زیادی برای قدم زدن داشتیم و عشق ما را بازی می داد

لیش بعدنا و کیف قدرنا ننسا هیک الاحلام
چرا از هم دور شدیم و چطور توانستیم آن طور عشق را که مثل خوابیست فراموش کنیم

یا لیل البعدو نطرنا عمفارق ها الایام
چه شبی که بعد از جدایی این روز ها منتظر ما بود

یارب اتدوم ایامنا سوا
ای کاش روزهایمان با هم بودنمان ادامه داشته باشد

و یبقا عا طول جامعنا الهوا
و همیشه عشق دلیل با هم بودنمان باشد

یارب اتدوم یارب اتدوم
ای کاش دوام پیدا کند

یارب انعید ها الحب الی کان
ای کاش عشقی که قبلا بود را دوباره تکرار کنیم

و احلی بکتیر من الماضی کمان
و خیلی زیباتر از قبل

یارب انعید یا رب انعید
ای کاش تکرار کنیم

بحبک بحب عیونک لما بتحکی
تو و چشمانت را به هنگام خندیدن دوست دارم

و کیف ابترسم هیک الضحکی
و چطور این خنده رو ترسیم می کنی

و خلی راسک فوقی یتکی
و بگذار سرت روی من تکیه کند

و املک ها الدنیی کلا
و دارنده ی همه ی دنیا شوم

بحبک امبارح الیوم و انت بکرا
دوستت دارم، تو دیروز امروز و فردای منی

اشتقتلک ماعندک فکرا
تو نمی دانی که دلم برات تنگ شده است

و صعب بعمری اتصبح ذکرا
و غیر ممکن نیست خاطره ای از عمرم به یادم بیاید

یلی من الدنیی قبلک
از کسانی که قبل تو در دنیا بودند

No comments:

Post a Comment