Wednesday, September 02, 2009

معین شریف … قلبک طیب … اصعب کلمی


معین شریف … قلبک طیب … اصعب کلمی

نام ترانه: اصعب کلمی
خواننده: معین شریف
آلبوم: قلبک طیب – ۲۰۰۷
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

اصعب کلمی
سخت ترین واژه ام

اصعب کلمی بفکر فیها
سخت ترین واژه ای که به آن می اندیشیدم
هیی الکلمی الی قلتیها
همان واژه ای است که تو گفتی
کیف قدرتی ما تخبیها
چگونه نتوانستی پنهانش کنی

بعیونک الحلوین
در چشمان زیبایت
کیف قدرتی تقسی علیی
چگونه می توانی با من به خشونت رفتار کنی
وتقولیلی ما عاد فیی
و بگویی که چیزی باقی نمانده است
اخر کلمی بقلک هیی
آخرین سخنی که به تو گفتم این بود که
شو بیشبهک تشرین
اکتبر چه قدر به تو شباهت دارد
غدااااار شو بیشبهک انتی
خائن، چه قدر به تو شباهت دارد
من دووون انذار عغفلی بیشتی
بدون هشدار، ناگهان زمستان شد
وبضیع حب سنین
و من سال های عشق را از دست دادم

شو بیشبهک تشرین
اکتبر چه قدر به تو شباهت دارد
قلبی معذب لکن بعدو
قلبم رنج می برد اما
على حبک صادق بوعدو
برای وعده اش به عشق تو
بیعشق قلبک لکن بدو
قلبت را دوست دارد اما می خواهد
یتأکد لمین
برای که اطمینان داشته باشد
بتروحی الله یسهلک
تو ترک می کنی، خداوند برایت آسان گرداند
بتضلی بقلبی محلک
تو جایت را در قلبم نگاه خواهی داشت
لکن لازم ارجع قلک
اما من هنوز باید با تو بازگردم

شو بیشبهک تشرین
اکتبر چه قدر به تو شباهت دارد
غدااااار شو بیشبهک انتی
خائن، چه قدر به تو شباهت دارد
من دووون انذار عغفلی بیشتی
بدون هشدار، ناگهان زمستان شد
وبضیع حب سنین
و من سال های عشق را از دست دادم
شو بیشبهک تشرین
اکتبر چه قدر به تو شباهت دارد

No comments:

Post a Comment