Saturday, September 05, 2009

نورهان … أغانی منفردة … من زمان

نورهان … أغانی منفردة … من زمان

نام ترانه: من زمان
خواننده: نورهان
آلبوم: أغانی منفردة
مترجم/میرمحمدصادق عزیز

من زمان
از مدت ها پیش

انا من زمان بحلم لاقیک انا من زمان موعوده فیک
از مدت ها پیش رویای این را داشتم که تو را ببینم، از مدت ها پیش با تو وعده کردم

بحلم انا ومین کان بیقول صدفه الزمان یجمعنی فیک
من رویا دیدم و چه کسی می توانست بگوید که تقدیر ما با هم رقم خواهد خورد

صرلی عمر بنطر ع بوابی صبر انا قلبی الموعود
با قلب وعده داده شده ام در آستانه در مدت ها به انتظار ایستادم

خبر انا عنک اصحابی غایب کنت حاضر موجود
و درباره تو با دوستانم صحبت می کردم، تو نبودی اما درست مثل این بود که همین جا هستی

لما الهوى دلک على بابی عرفتک انا حلمی الموعود
وقتی عشق تو را به سوی من راهنمایی کرد، دانستی که همان رویای وعده داده شده من است

یاما کتبت اسمک بکتابی وارسم انا عیونک هالسود
من نام تو را در کتابم نوشتم و چشمان سیاه زیبایت را ترسیم کردم

No comments:

Post a Comment