Wednesday, October 07, 2009

علائم شيطان پرستي به چه معنا هستند؟

استاراکادمی

گذشته از اعتقادات شيطان پرستي، اين گروه داراي سمبل ها و نشانه هايي است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ايم بد نيست تا معني برخي از اين علائم را بدانيم...

در طي 25 سال گذشته به دنبال روي آوردن مردم به سوي‌ معنويات و به منظورجلوگيري ازگرايش مردم به سوي اديان الهي 2500 فرقه جديد ساخته شده است كه با يك حساب سرانگشتي يعني تقريبا هفته اي 2 فرقه !
يكي از اين فرقه ها كه خود داراي اشكال مختلفي است شيطان پرستي ميباشد كه نزديكي بسيار زيادي با جادوگري –witchcraft – دارد كه جوانان بسياري را به دنبال خود كشانده است و بيشتر از همه خود را در غالب گروههاي موسيقي به جوامع معرفي كرده است . گذشته از اعتقادات شيطان پرستي، اين گروه داراي سمبل ها و نشانه هايي است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ايم بد نيست تا معني برخي از اين علائم را بدانيم:

http://www.irantapesh.net/join/?s=9002

Inverted Pentagram (پنج ضلعي وارونه): نشانه ستاره صبح، نامي كه به شيطان تعلق دارد. اين علامت در مراسم هاي مخفيانه ( كابالا ) و جادوگري براي احضار ارواح شيطاني استفاده ميشود. اين علامت را شيطان پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با يك ضلع در بالا استفاده ميكنند. در هر حال اين علامت نشانه شيطان است و مهم نيست كه يك نوك ضلع آن بالا باشد يا هر دوي آنها و يا دور آن دايره اي كشيده شده باشد يا خير در هر حال اين علامت شيطان است.
http://www.irantapesh.net/join/?s=9002



Swastika or Sun Wheel (صليب شكسته يا چرخ خورشيد):
يك علامت مذهبي باستاني است كه سالها قبل از قدرت گرفتن هيتلر به كار ميرفت. اين علامت در كتيبه هاي بودايي و مقبره هاي سلتي و يوناني استفاده ميشده. در آيين پرستش خورشي ، اين علامت به نظر مي‌رسد نشانه مسير حركت خورشيد در آسمان باشد.

http://www.irantapesh.net/join/?s=9002


Baphomet ديو بافومت: علامت شيطان پرستي. خداي شيطاني و سمبل شيطان. ممكن است اين علامت به شكل جواهرات ديده شود.
http://www.irantapesh.net/join/?s=9002


Anarchy (هرج و مرج): اين علامت به معناي از بين بردن تمام قوانين ميباشد. به عبارت ديگر " هرچه تخريب كننده است تو انجام بده " يعني همان قانون شيطان پرستي . اين علامت توسط پانك ها هوي متالها و راك ها به كار ميرود.

1 comment:

  1. رزانا ساجدیMay 14, 2010 at 8:02 AM

    وای اینا که خیلی وحشتناک اند.اطلاعات بیشتری می خوام

    ReplyDelete