Thursday, September 02, 2010

Eminem - I’m Marshall (2010)

1 comment:

  1. سلام دوست عزیز
    خسته نباشید.
    من چندتا سرویس راه اندازی کردم.اگه به سایت مراجعه کنید خواهید دید.
    من یه لینک باکس هم راه اندازی کردم ولی برای بالا بردن آمارش به یه پشتیبان احتیاج دارم.
    شما حاضر هستید لینک باکس رو در وبلاگ خودتون بزارید؟
    لینک باکس حتما" جواب میده،فقط کافیه یک هفته شما این کار رو برای من بکنید من هم برای جبران هر کاری از دستم بر بیاد برای شما بکنم.
    روی لینک باکس کاملا" مدیریت میکنم و هیچ لینک بی محتوایی در اون ثبت نمیشه.
    (تمام سرویس ها دارای سیستم تبلیغاتی هستند که من از اون طریق بعد مدت کوتاهی براتون جبران میکنم.)
    اگر راضی هستید لینک باکس رو در وبلاگتون قرار بدید و لینک ثابت ثبت کنید.منم در اولین فرصت براتون تائید میکنم.
    من این تقاضا رو به چند سایت دیگه هم خواهم داد.اگه اونها و شما هم راضی باشید خیلی به نفع همگی خواهد بود.
    منتظر جوابتون هستم.
    با تشکر

    سیات اصلی:
    mySara.ir

    لینک باکس:
    Xbox.30c.ir

    آپلود سنتر:
    Xup.mySara.ir

    سرویس دامنه رایگان:
    30c.ir

    ReplyDelete