Friday, February 12, 2010

راسل کرو و بیانسه همبازی می‌شوند

ستاره فیلم «گلادیاتور» و خواننده برنده جایزه گرمی در روایتی جدید از ملودرام کلاسیک «ستاره‌ای متولد می‌شود» نقش آفرینی می‌کنند.

داستان اصلی درباره یک سوپراستار از دور‌ خارج‌شده و دائم الخمر هالیوود است که زیر سایه یک مدل جوان‌تر قرار می‌گیرد.
«ستاره‌ای متولد می‌شود» را استودیو برادران وارنر می‌سازد و راسل کرو نقش اصلی را بازی می‌کند. اولین نسخه از این داستان سال 1937 ساخته شد و فردریک مارچ و جنت گینور به ترتیب نقش یک بازیگر پا به سن گذاشته هالیوود و ستاره‌ای جوان را ایفا کردند.
این فیلم سال 1954 با بازی جیمز میسن و جودی گارلند و در 1976 با بازی باربارا استرایسند و کریس کریستوفرسن بازسازی شد که فیلم آخر بسیار موفق از کار درآمد. نقش کریستوفرسن در آن فیلم را ابتدا قرار بود الویس پریسلی بازی کند، اما او با سازندگان پروژه به توافق نرسید.
ظاهرا راسل کرو در روایت جدید «ستاره‌ای متولد می‌شود» نقش یک موزیسین بخت‌برگشته را دارد که رابطه‌ای احساسی با یک خواننده در حال ظهور پیدا می‌کند. نیک کاساوتیس برای کارگردانی این فیلم قرارداد امضاء کرده و چهره‌هایی چون جان هام، آلیشیا کیز و ریحانا نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.
کرو کرو سال 2001 برای «گلادیاتور» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و از فیلم‌های اخیر او می‌توان به «مرد سیندرلایی»، «گانگستر آمریکایی»، «مجموعه دروغ‌ها» و «شرایط موجود» اشاره کرد.
این بازیگر 45 ساله که در نیوزیلند به دنیا آمده فیلم «رابین هود» به کارگردانی ریدلی اسکات را در مرحله پس از تولید دارد. بیانسه 28 ساله هفته پیش برنده شش جایزه گرمی شد.



No comments:

Post a Comment