Sunday, January 31, 2010

Six months leave to charge batteries of Beyonce

قررت المغنية العالمية السمراء بيونسيه نوليس الحصول على إجازة لمدة ستة أشهر، بداية من فبراير 2010، بمجرد الانتهاء من جولتها العالمية، التي ستستغرق 11 شهرا.قالت بيونسيه: "بالتأكيد هذا وقت الحصول على إجازة (لشحن بطارياتي)، فأنا أود الحصول على ستة أشهر إجازة، ولا أدخل أي ستوديو، أريد فقط أن أعيش حياة مستوحاة من أشياء أخرى، وأفعل أشياء عشوائية وأذهب للمطاعم ومشاهدة بعض الأفلام في السينما، حسب مجلة "يو إس إيه توداي".

ستة أشهر إجازة لشحن بطاريات بيونسيه!


Decided that the black World singer Beyonce Knowles to take leave for six months, beginning in February 2010, once the world tour, which will take 11 months. Beyonce said: "This is certainly the time to take leave (to charge my batteries), I would like to get six months leave, not enter any studio, I just want to live a life inspired by other things, and I do random things and go to restaurants and watch some movies in the cinema, according to magazine USA Today

ستة أشهر إجازة لشحن بطاريات بيونسيه!


خانم بیونسه هنرمندامریکائی وبین اللمللی موسیقی پاپ تصمیم داردتابه مدت شش ماه ازعرصه موسیقی دورباشد.این تصمیم ازتاریخ اول فوریه یعنی فردا,باتمام شدن توریازده ماهه بین المللیش شروع می شود.خانم بیونسه دراین مورد به روزنامه یواس اتودی گفته است"امیدوارم که این شش ماه استراحت نموده وواردهیچ استودیوئی نشوم.مطمئنم که این مدت برای شارزباطریهایم کافیست.دوست دارم دراین مدت به کارهای دیگری بپردازم,دوست دارم به هررستورانی که می خواهم بروم وغذابخورم وهرکاری که دلم خواست انجام بدهم ,وحتی به سینمابروم وفیلم تماشاکنم".

ستة أشهر إجازة لشحن بطاريات بيونسيه!

No comments:

Post a Comment