Tuesday, January 05, 2010

نیکول ریچی"من بدخواب هستم"واین یک فاجعه است


مجله خبری استاراکادمی_به نظرمی رسدکه اقای جویل مادن؛هنرمندامریکائی موسیقی پاپ؛شبهاخواب راحتی ندارد.زیراهمسرش خانم نیکول ریچی هنرمندهالیوودی سینمایامریکاجائی برای خوابیدنش باقی نمی گزارد

به نقل ازیکی ازدوستان مشترک این دوهنرمندمعروف ومشهور؛خانم نیکول ریچی به هنگام خواب دائم تکان خورده وازاین سوبه ان سومی رودوبیچاره جویل مادن مجبوراست که به گوشه ای پناه ببرد


این دوست مشترک درادامه گفته است که بااین وجودجویل مادن هیچ اعتراضی نداردواجازه می دهدتااوبراحتی استراحت نماید.هرچندبعضاگاهی اوقات مجبورمی شودبه اتاق دیگرویابروی کاناپه ویاروی زمین به استراحتش بپردازد


نکته جالب دراین مورداین است که چندی قبل خانم نیکول ریچی درجواب سئوالی که بروی صفحه شخصی اش بروی تیوتردرموردبدترین عادت زندگی اش پرسیده شده بودگفته است که من خیلی بدخواب هستم واین یک فاجعه برای اطرافیان من به حساب می اید

No comments:

Post a Comment