Friday, November 06, 2009

آغاز کمپين حمايت از خوک های آبی توسط پاملا آندرسن


star academy

آغاز کمپين حمايت از خوک های آبی توسط پاملا آندرسن

پاملا آندرسن، ستاره فيلم های پرطرفدار تلويزيونی «بی واچ» در کمپين تازه ای درشهر تورنتوی کانادا، حمايت خود را از خوک های آبی با تحريم مراسم سنتی ساليانه شکار اين حيوانات درسواحل شرقی کشور کانادا اعلام کرد.

پاملا آندرسن که خود زاده کاناداست، به همراه ستارگان و چهره های سرشناس ديگری که بااين کمپين همکاری دارند، از آگهی تبليغاتی تازه ای که در آن از مردم خواسته شده است تا با حيوانات رفتاری اخلاقی وعادلانه داشته باشند پرده برداری کرد.

پاملا آندرسن برای شرکت درنمايش لباس هايی که خود مبتکر آن بوده است برای هفته «مد» تورنتو در کانادا به اين کشور سفر کرده است. اين سری لباس ها سرآغاز پيدايش مد تازه ای است که کاملاً بدون استفاده از محصولات حيوانی ساخته شده است. آندرسن هم چنين با قانونگذاران ناحيه «اونتاريو» برای بحث و بررسی در مورد مسئله شکار خوک های آبی و معرّفی کمپين و آگهی های تازه ای که در اين مورد ساخته شده است، ملاقات و گفتگوهايی خواهد داشت.

آگهی های مذکور، ستارگان و چهره های معروف هاليوود را درحالی نشان می دهد که تی شرت سفيدی به تن دارند و روی آن عکس يک بچه خوک آبی کشيده شده است. سارا مک لاکلن، کلی آزبورن، جنی گارت و جورجا فاکس برخی از اين ستارگان هستند که از کمپين تازه پاملا آندرسن حمايت کرده اند و عکس های خود را در آگهی ها به طور رايگان دراختيارکمپين گذاشته اند.

No comments:

Post a Comment