Tuesday, November 17, 2009

شهاب حسینی میزان دستمزد خود را اعلام کرد!؟


استاراکادمی
بازیگر فیلم سینمایی سوپراستار با تکذیب دستمزد 70 میلیونی خود اعلام کرد قرارداد آثاری که در آنها به ایفای نقش پرداخته موجود است.
"سید شهاب حسینی" درباره دریافت دستمزد 70 میلیون تومانی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح شده بود، توضیح داد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و متاسفانه رقمی که برای دستمزد من اعلام شد سه برابر هزینه‌ای بود که من برای بازی در یک فیلم سینمایی دریافت کردم.

وی افزود: خوشبختانه همه قراردادهایی که تاکنون با تهیه کنندگان برای بازی در فیلم های سینمایی منعقد کرده ام موجود است و هیچ گاه بیش از 20 میلیون تومان دستمزد دریافت نکرده ام.

بازیگر فیلم سینمایی سوپر استار در ادامه خاطر نشان کرد: ملاک من برای حضور در یک فیلم سینمایی هیچ زمانی پول نبوده و تنها کار خوب و ماندگار برای من اهمیت دارد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر یادآور شد: خوشحال می شدیم اگر این رقم‌هایی که اعلام شده صحت داشت اما حتی همین رقم‌هایی که مطرح شده نیز در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا خنده دار است.


No comments:

Post a Comment