Friday, October 30, 2009

charlyz theron حراج ملاقات با ماندلا و بوسه


star academy

Bookmark and Share

استاراکادمی_دفتر نلسون ماندلا، رئيس جمهوري سابق آفريقاي جنوبي و رهبر مبارزات ضد نژاد پرستي در اين كشور، اعلام كرده است كه چارليز ترون، بازيگر سينماي هاليوود، اجازه نداشته است قرار ملاقات با آقاي ماندلا را به حراج بگذارد.

گفته مي شود كه خانم ترون در يك برنامه خيريه، سفري به مسابقات جام جهاني فوتبال در سال ۲۰۱۰، ملاقات با نماد ضد آپارتايد و بوسه اي هفت ثانيه اي بر لبان او را به مبلغ صد و چهل هزار دلار فروخته است.

اما بنياد آقاي ماندلا به بي بي سي گفت كه هنوز تقاضايي از اين هنرپيشه آمريكايي، كه زاده آفريقاي جنوبي است، دريافت نكرده است.

بنياد ماندلا گفت ملاقات با رهبر مبارزات ضد نژادپرستي آفريقاي جنوبي "كاري شاق" است و حتي بنيادهاي خيريه متعلق به آقاي ماندلا اجازه ندارند زمان ملاقات با او را به حراج بگذارند.

گزارش شده است كه اين بازيگر سينماي هاليوود، ۳۴ ساله، در جريان جمع آوري پول براي كارهاي خيريه، كه در هفته گذشته در سانفرانسيسكو برگزار شده بود، در يك حراجي شركت داشته است.

او در ابتدا، سفري به آفريقاي جنوبي را كه شامل بليط مسابقات جام جهاني فوتبال و ملاقات با نلسون ماندلا مي شده، به فروش گذاشته است اما وقتي بالاترين خريدار فقط حاضر شده است ۳۷ هزار دلار بابت تمام آنها پرداخت كند، خانم ترون اعلام مي كند كه حاضر است براي هفت ثانيه خريدار نهايي را ببوسد.

اين موضوع باعث مي شود قيمت پيشنهاد شده تقريبا سه برابر و ۱۳۰ هزار دلار شود. اما در آخرين لحظات يك زن مي گويد اگر بوسه به بيست ثانيه برسد، حاضر است ۱۴۰ هزار دلار پرداخت كند.

خانم ترون با بوسيدن اين زن براي بيست ثانيه در مقابل حاضران اعلام مي كند به مبلغ ۱۴۰ هزار دلار رضايت داده است.




No comments:

Post a Comment