Tuesday, June 30, 2009

نتیجه کالبد شکافی مایکل جکسون اعلام شد


استاراکادمی نیوز
کرگ هاروی سخنگوی پزشکی قانونی شهر لس آنجلس، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که کالبد شکافی که روی جسد مایکل جکسون ستاره موسیقی پاپ آمریکا انجام شده نشان داده است که برای یافتن دلیل قطعی مرگ این خواننده نیاز به انجام آزمایشات بیشتری است. او گفت آزمایش هایی بر روی مغز و ریه جکسون انجام خواهد شد که رسیدن به نتیجه نهایی آن ها به مدت ۴ تا ۶ هفته به طول خواهد انجامید.
هاروی گفت که در طول سه ساعت کالبد شکافی مایکل جکسون هیچگونه آثاری از مسایل جنایی یا نشانی از آسیب جسمی ‌دیده نشده است. او هم چنین اعلام کرد که جکسون پیش از مرگ از چند نوع داروی آرام بخش نامعلوم استفاده می‌کرده است.
این سخنگو گفت که رییس اداره پزشکی قانونی اد وینتر هم اکنون با خانواده جکسون است تا این مسایل را برای آن ها توضیح دهد.
هاروی می‌گوید اداره پلیس لس آنجلس درخواست کرده است که تمام اطلاعات در رابطه با آزمایش‌های چند هفته آینده به صورت محرمانه در پرونده مخصوصی نگهداری شود و این که این اداره بیش از این درباره جزییات کالبد شکافی امروز سخنی نخواهد گفت.
هاروی گفت که این پرونده در دست پزشکی قانونی خواهد بود چرا که در زمان مرگ مایکل جکسون پزشکی حاضر نبوده است تا بتواند گواهی مرگ را امضا کند.
هاروی در پایان اظهار داشت که جسد مایکل جکسون به محض آن که خانواده درباره چگونگی کفن و دفن او تصمیم بگیرد در اختیار آن ها گذاشته خواهد شد.

No comments:

Post a Comment