Thursday, December 17, 2009

Rihanna, The Lone Fighter

مجله خبری استاراکادمی-خانم ریهاناهنرمندجوان اهل باربادوس دراخرین مصاحبه اش باGQ به نکات قابل توجه ای ازدوران سخت بعدازکتک خوردن ازدوستش اقای کریس براون ودوریش ازمحافل هنری پرداخت.ایشان دراین مصاحبه درپاسخ به این سوال که چه کسی به توبرای پشت سرگذاشتن ان دوران سخت کمک کرد؟درکمال تعجب پاسخ دادهیچ کس.امامگرمی شودبدون کمک ازکسی وبدون داشتن یاری که سنگ صبورت شودازدوره سخت عبورکنی؟خانم ریحانادراین موردمی گوید"تنهاچیزی که به من کمک کردتااین دوران بسیارسخت راسپری کنم موسیقی بودوموزیک به من اعتمادبه نفس دوباردادتنابتوانم این غم رافراموش نموده ودوباره به عرصه برگردم.من هیچ گاه نخواستم تاباری بردوش کسی گذاشته ومزاحم کسی باشم.من مدتهای مدیدی راتک وتنهادرخانه ماندم تابتوانم باتمرکربه عرصه برگردم.
برای مشاهده جدیدترین تصاویرخانم ریحاناکه مربوط به دیروزمی باشداینجاکلیک نمائید.

Enjoy the pictures of Rihanna out in NYC (December 15).CLICK HERE

No comments:

Post a Comment